Veg_Ard Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Hei, Vet dette er et ganske dumt spørsmål, men jeg må bare spørre dere.. Jeg detter ut av internett minst 10 ganger pr. dag, jeg trodde det var routeren som det var noe gale med, men jeg koplet den av, og jeg datt fortsatt ut.. Jeg er nokså sikker på at det ikke er linjen min fra telenor som svikter av og til.. Noen som vet hva det kan være ? Men, hvor lenge kan adsl modemet stå på ? Er det mulig at det blir for varmt og begynner å dette ut ? Mvh Vegard
all right Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 heihei. Jeg har også ADSL fra telenor Mitt modem blir ikke varmt.(mitt står på døyne runt)Modemer skal heller ikke bli forvarme!! Jeg ville ringt til Telenor og sakt va feilen er så har de sikkert en løsning!!
agvg Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Hei, Vet dette er et ganske dumt spørsmål, men jeg må bare spørre dere.. Jeg detter ut av internett minst 10 ganger pr. dag, jeg trodde det var routeren som det var noe gale med, men jeg koplet den av, og jeg datt fortsatt ut.. Sjekk om sync-lampa lyser på modemet når linja er nede, hvis den ikke lyser sjekk oppsettet av splitter osv og er dette 100% korrekt montert ringer du support og legger inn en feilmelding.
Veg_Ard Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Skrevet 21. januar 2004 Hei Ja, jeg skal sjekke alt Takker for alle svar.. Mvh Vegard
xcetera Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 om ikke det hjelper har jeg jobbet med samme problem senest i dag.... sjekk om du har virus tex blaster som bruker så utrolig mye av nettverket så det ikke er plass for noe annet der. gå inn på symantec sine sider så finner du veiledning der. mvh kim f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå