enl Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 (endret) Har ikke hatt mitt Radeon 9800Pro så alt for lenge, så jeg har ikke helt fått med meg hva det er med "Omega" driverne. Jeg har skjønnt at det er drivere som er tweaket på en eller annet måte, men hva er forskjellen på Omega og Catalyst? Og hvilken driverpakke er den raskeste? Endret 21. januar 2004 av enl
Windoge Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Omega sine drivere slår Catalyst sine drivere med LITT på de fleste tester
Merlin Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Hvis du holder på med mye benching (3Dmark03), og lignende anbefaler jeg ATI sine drivere, men i spill Omega sine.
_Issue_ Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Hvis du holder på med mye benching (3Dmark03), og lignende anbefaler jeg ATI sine drivere, men i spill Omega sine. enig! På noen spill for du kanskje noen få fps mer
sweetness Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 *off-topic* Omegacorner lager også drivere til nvidia baserte kort. Er disse drivere også tweaked med samme formål som ATI --> yte "litt" bedre på spill i forhold til nvidia detonators ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå