Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Litt OffTopic her...: Ompatut; Hvorfor ikke Hammerfall, Sonata Arctica og Manowar?? Ser du liker den typen musikk! Bra :D

Bare noen små (fiiine, sweeete) tips ;)

Endret av Zethyr
Skrevet
Sikker på at folk bytter her bare for å vise fram noe nytt :p

:yes:;)

Men forandring fryder. Dvs, /me liker det tomt og enkelt. Det eg har behov for ligger på start menyen sin "snarveiplass", og ellers har eg litt i quicklaunch og på tastaturet (har lissom 9 knapper å bruke til ting)...

Skrevet (endret)
Sikker på at folk bytter her bare for å vise fram noe nytt :p

Heh, ja. Selv hjalp det meg til å få rydda skrivebordet.. ;)

Edit; Typogravemaskinklipper.. :laugh:

Endret av Marvil
Skrevet (endret)
Her er min nye...

Ganske tøff wallpaper, men jeg tror seriøst at hvis jeg hadde sittet trøtt foran den skjermen hadde jeg fraværnde prøvd å fjerne 'støvet'... :p

Edit: HalTan; joda, manowar er ikke de beste, men call to arms osv kan få opp stemningen litt.... Hvertfall nok til å høre på litt god nightwish eller hammerfall! :D

Endret av Zethyr
Skrevet
men jeg tror seriøst at hvis jeg hadde sittet trøtt foran den skjermen hadde jeg fraværnde prøvd å fjerne 'støvet'... :p

i assume det er cs/hl ikonene du snakker om. :p

Skrevet
men jeg tror seriøst at hvis jeg hadde sittet trøtt foran den skjermen hadde jeg fraværnde prøvd å fjerne 'støvet'... :p

i assume det er cs/hl ikonene du snakker om. :p

Jeg så ikke dem før nå, men jeg ville heller kalle dem for 'søppel' enn 'støv'.... hehe :p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
NÅ, skal hosting og slikt være på plass. Jeg presenterer her for dere, min egen lille Windows/OSX/Linux bastard:

TADa!

Digg desktop!

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

TopDog: funker ObjectDock hos deg uten å kræsje maskina etter et par timer?

kræsja ganske så hardt her etter en stund.. slutt på ram på skjermkortet sa XP med en liten bluescreen.. :(

Endret av cfenzo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...