Gå til innhold

CS Musikk i mic?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet åssen man skal gå frem for å sette ut en sang på micen når man spiller CS? Går det ann å lage sin egen sang også å sette den ut..? Er morsomt men litt sånn iriterende. Vil prøve dette ut men vet ikke åssen.

:roll:

Send inn orgentlige svar ikke mye fjas, er ikke ute etter det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier du ikke vil ha fjas tilbake, men det kan nok ikke unngås.

Det verste som er ved public spilling er de ******* ungene som setter på musikk i mic'en, som ødelegger hele opplevelsen til andre spillere. MÅ DERE BRENNE!

PS. Hold mikrofonen mot en høyttaler og sett på musikk, det skal funke ;)

Skrevet

Nå tenker jeg ikke på sånn rar morsomt musikk akkurat da, blir vel også litt ekstra dårlig kvalitet av å sette micen oppe til stero anlegget :ermm: ...

Trudde man kunne legge inn en slags sang sak i cs så kan man trykke på en knapp når du spiller cs så trykker man på micen så kan "folket" høre musikk..men jeg vet ikke..

Skrevet
Trudde man kunne legge inn en slags sang sak i cs så kan man trykke på en knapp når du spiller cs så trykker man på micen så kan "folket" høre musikk..men jeg vet ikke..

Jeg hadde et slik program før, men det går ikke lenger an å bruke siden det blir "detected" som juks.

Så sorry, bare bruk winamp og spill musikk for deg selv, greiest det :thumbup:

Skrevet

Og poenget med dette er? Det er mange som ikkje spiller med musikk, og da blir det berre irriterande og folk muter deg.

Viss dei vil ha musikk så kan dei vel ta på sjølve.

Skrevet

Tro meg, "folket" har IKKE lyst å høre musikken du liker som kanskje ikke de tåler. Regner med du er en metal-kar som ser det som ditt store gudegitte oppdrag å blåse ut Nightwish i ørene på alle de uvaskede massene, for å overbevise dem om hvor FANTASTISK musikk dette faktisk er, og hvor dumme og ignorante de er som ikke skjønner det.

Skrevet
Tro meg, "folket" har IKKE lyst å høre musikken du liker som kanskje ikke de tåler. Regner med du er en metal-kar som ser det som ditt store gudegitte oppdrag å blåse ut Nightwish i ørene på alle de uvaskede massene, for å overbevise dem om hvor FANTASTISK musikk dette faktisk er, og hvor dumme og ignorante de er som ikke skjønner det.

Kaller du deg en metalkar, samtidig som du hører på Nightwish, er du ikke særlig kar.

Ps. Jeg forsto at det var en spøk, ta det rolig ;)

Skrevet

Hehe ja, men jeg er kommet over stadiet der jeg må prakke "troen" min på alle de "onde, ignorante" fjortisene som ikke liker metal. Det finnes nok sånne tullinger fra før. F.eks. de som sitter og sender 40 meldinger til Svisj om å sende Nightwish video, for det er så faaantastisk mye bedre enn alt det andre som er der..tror de misforstår litt.

Skrevet

Hehe, ja. Been there, done that.

Uansett, å spille musikk over mikrofonen er ikke noe annet enn irriterende, og jeg skal vedde 50 kroner, på at ikke en eneste person på public nyter det.

Nei du, du kan heller sette på noe musikk i Winamp, eller Windows Media Player eller whatever, og nyt den for deg selv.

Skrevet (endret)

Nightwish er ikke for bad at det ikke går an å høre på det, nightwish er ikke det beste i verden. Hører på mye annet som f.ekx Iron maiden, Metallica, Linkin Park o.s.v Det finnes bedre musikk i verden en nightwish :cool:

Tenkte mere på å legge inn noe gba lyder på micen da...ikke sanger.

Endret av Phoenix-Hawk
Skrevet

Nå har jeg ikke tenkt å starte en musikkdiskusjon, men det du nevner, er omtrent det mest fjortissvennlige, og kommersielle dritten som er. Ikke kall deg metall-fan i noe tilfelle. (Og jeg vet at du ikke har gjort det)

Ps. Iron Maiden og Metallica var riktignok bra, men det VAR.

Skrevet
Nå har jeg ikke tenkt å starte en musikkdiskusjon, men det du nevner, er omtrent det mest fjortissvennlige, og kommersielle dritten som er. Ikke kall deg metall-fan i noe tilfelle. (Og jeg vet at du ikke har gjort det)

Ps. Iron Maiden og Metallica var riktignok bra, men det VAR.

Var?

Der går grensa, Maiden lever i beste velgående, og er fremdeles guder,

hvertfall for oss ekte tilhengere som tåler at de gir ut et eller 2 dårlige album på 25år..

Men men,

Jeg spiller ikke CS, men vil ikke tro det faller i god smak med musikk på servere,

jeg hadde fått griller i hodet om det var UT2003 ...

Skrevet

Det er jo ikke snakk om at de har gitt ut 2 dårlige album de siste 25 år, heller 10 dårlige.

Jeg er som sagt ikke overbegeistret for "det nye Maiden", eller Maiden siden begynnelsen av 90-tallet, og hører stort sett bare på "Piece of mind", "Number of the beast", og til tider "Brave new world"(Og ja, jeg vet denne er nyere).

Dette kan ha noe med at jeg generelt bare hører på black-,trash- death-metall, og er vant til litt tyngre saker.

Ps. Hva er det nye URL'en til Supremeboard? =) Loeve her.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...