Gå til innhold

God handel hos HPX.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke det beste utvalget jeg hadde sett, før noen andre sier det...

Kan godt være dine hensikter er gode og at du ikke har noe med HiperLan web shop å gjøre, men enkelte på dette forumet vil si at dette minner sterkt om reklame.

 

Edit: Det var noen som hadde begynt ja...

Endret av Mr.Devil
Lenke til kommentar

Tja, det måtte jo ha vært meningen å legge ut reklamen da ingen fornuftige hadde skrevet det ETTER å ha vært og sett på webshopen. Bare drit etter min mening. Ikke anbefales! :D

 

Et par aktualle produkter og et brukbar grensesnitt hadde vært en start i alle fall.

Endret av joebush
Lenke til kommentar

jeg er nysgjerrig av natur, og måtte selvsagt ta en titt på siden. :whistle:

 

da jeg skulle klikke på hovedmenyen til venstre så oppdaget jeg til min forbløffelse en liten ting: så fort musepekeren kom over en av linkene så forsvant samtlige!

veldig vittig, og en spennende måte å bygge opp nettbutikken! :yes:

 

btw: opera 7.23

Lenke til kommentar

Vel, selskapet heter Hiperlan AS, og jeg er litt tvilende på om de har lov å markedsføre seg som 'Hiperlan Products Express', men det er en annen sak. Virker som et dårlig forsøk på å etterligne MPX i navn.

Litt søk i BRREG gir ikke betryggende resultater, i og med at de der opplyser å drive med 'engroshandel med radio og fjernsyn'.

 

Selskapet ble startet i februar 2002 og fikk regnskapet for det året godkjent i det minste.

 

Desto mer man ser på HPX og MPX sine sider desto tydeligere blir plagiatet. Med denne tråden i tillegg tror jeg vi kan konkludere med: styr unna!

Endret av tyldum
Lenke til kommentar

I tillegg er det noe annet muffins... For en måneds tid tilbake begynte jeg å få mailer fra HPX.no - uten at jeg NOENSINNE hadde vært inne på denne siden før. Hadde aldri hørt om HPX.no før, så jeg syntes det var rart at jeg skulle få tilbudsmail fra de.

Tydeligvis har de kjøpt opp en eller annen mailbase, men hvordan jeg fikk mailen aner jeg ikke, da jeg absolutt ALDRI oppgir den aktuelle mailadressen noen steder på nettet.

 

Skummelt...

Lenke til kommentar

sitat Fra "Om Hiperlan" " I tillegg ønsker vi også å tilby deg primærproduktene og har derfor de fleste kjente merker varene som PC, kameraer, skrivere osv i vårt produktspekter." Når ble Pc en merkevare (eller Merker Varene som Hpx så treffende sier det)??

:dribble:

Endret av alkazelters
Lenke til kommentar

Et sitat til: "Våre produkter benyttes allerede av 1000 vis av brukere innenfor SMS og store selskaper...".

 

Trodde det het SMB jeg... (Small & Medium Businesses)... kanskje oversatt til "Smale og Middelmådige Selskaper"....

 

EDIT: Er det bare meg eller er det flere som synes dette var et knallprodukt til en knallpris...

 

EDIT2: Hmmm... Hvor er handlekurven? Nederst på siden er det en frame som er linket feil... "res://C:\WINDOWS\SYSTEM\SHDOCLC.DLL/http_500.htm#http://www.hpx.no/asp/handle.asp".

Ikke helt overbevisende...

Endret av oslo72
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...