Gå til innhold

Hjelp. Asus Geforce4 Ti 4600


HuGo_

Anbefalte innlegg

Skjønner...

 

Men på en annen side.. jeg ser at div folk klokker.."oppgraderer" til eks.. 9800-nonpro til pro.. eller får kortet til å tru at det er slik vaffal.. nå er jeg ingen klokkeekspert her men.. da må man vel gjøre noe med en slags bios på skjermkortet.. eller flasher det.. på et eller annet vis.. hvis det hadde vært mulig med dette kortet så kanskje det hadde hjulpet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er Samsung 2.8ns ram på dette kortet, så m.a.o var det et knallkort da det kom. Nå er det en stund siden, men jeg synes kortet fremdeles holder godt i de fleste spill...

 

korrupsjon av grafikk kommer som oftest av driverfeil, men det kan også komme av overoppheting. Prøv å ta av kabinettsidedøren din for å eliminere denne muligheten.

 

Ellers er mitt tips:reinstaller Windows(XP?), og legg inn de siste Nvidiadriverne.

 

Skal du klokke synes jeg at Coolbits er en fin ting. Da kan du justere klokkehastigetene(GPU/RAM) i drivermenyen. Coolbits finner du ved å søke på en eller annen søkemotor på nettet.

 

Det kan selvsagt hjelpe å flashe BIOS, men det kan jeg ingenting om. Jeg har ikke gjort det på mitt, og det funker bra...

 

Lykke til!

 

Mvh Clint

Lenke til kommentar

HuGo_: Har du skjekket om at det ikke er mye støv som hindrer bra med luft mellom kjøleribbene.

Hva har du oppdatert, brikkesettet, windows, osv.

Det med å formatere windows vær gang du har ett lite problem med ett eller annet på pc'en din, er bare tull og tøys.

Det som er mye viktigere er å rydde opp i rotet.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...