Gå til innhold

Hjelp. Asus Geforce4 Ti 4600


HuGo_

Anbefalte innlegg

Altså... etter litt spilling med Knights of the old republic så kom det en haug med korrupt grafikk og så ble det mørkt.

 

Siden dette så sliter kortet med grafikk i mange spill.. nesten som det har blitt overbelastet og svekket på en måte.. Er det noen mulighet for å rette på dette problemet ? noen som har noen tips. Går det ann å flashe skjermkortet på et eller annet vis ?

Endret av HuGo_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg har akkurat samme kort som deg, og kjører KOTOR uten problemer. Prøv nye drivere og sjekk systemtemp(og at vifta på GPU går...)

 

Clint

Vifta tusler og går den.. Skulle ikke være noe problem. Driverne.. ja. har testet det også. Men ellers takk for svar :)

Lenke til kommentar
Du har sikkert prøvd det men avinstaler driveren og legg inn den nye.

Har prøvd. Men takk for tipset uansett. Kommer ikke så mange.. Men igjen er det mulig å flashe skjermkortet på et vis ¿

 

Slik man flasher bios eller.no bare på en enda mer sprøere måte ?

 

Hadde vært kanll om jeg hadde fått det til å funke igjen.

Lenke til kommentar
har du tenkt på å forbedre kjølinga?? kjøinga på dette kortet er ikke mye å skryte av:( skaff NY!!

 

ps: har hatt dette kortet så jeg vet!

Har ikke sett så mye på det. Kanskje jeg skal undersøke den saken nermere. takk for tipset :thumbup:

 

- Men på en annen side så ble det ikke korrupt grafikk i andre spill før som det nå har blitt..

Endret av HuGo_
Lenke til kommentar
hvilket kort er dette? spec`s ??

Asus Geforce4 Ti 4600 128 mb ram.. mer enn dette er det vel ikke.. har aldri klokket det..

 

veit ikke hvilken type ram det er på kortet da.. men kan sikkert finne det ut. er på jobb nå men,, ja..

Endret av HuGo_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...