Gå til innhold

LCD design.


pulk

Anbefalte innlegg

Leter etter LCD skjerm som skal passe til Sunbeam kabinett (blått). De fleste LCD skjermene leveres i svart, grått, sølv eller hvit. Vet noen om hvor jeg kan få :roll: kjøpt en skjerm i andre farger. Specs på skjermen finner jeg ut av senere. Takker for eventuell assistanse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
alså når du kjøper skjerm burde ikke fargen være det viktigeste..

Skal bygge en maskin til en ung dame som ikke er tekno, men mer opptatt av design og farger. Hun har valgt ett Sunbeam kabinett, og vil gjerne at resten av utstyret skal matche kassa. That's why !

 

(P.S - er det noen som vet hvorfor det står advarsel 0% i profilen min ? Finner ikke ut hvordan jeg skal fjerne det.)

Endret av pulk
Lenke til kommentar
(P.S - er det noen som vet hvorfor det står  advarsel 0% i profilen min ? Finner ikke ut hvordan jeg skal fjerne det.)

Jepp, det betyr at du har vært snill gutt .. Det er ikke mulig å fjerne det men du skal også vite at det er kun du selv (når du er innlogget) som får se advarsel-baren.

 

Hadde det ikke vært for at noen andre skulle ha kassa så ville jeg foreslått å ta frem sprayboksen med blå metallic og spraye plast-delene. (selvfølgelig montert av skjermen og fjernet langt fra denne når du sprayer)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Vet at de eldre Hercules ProphetView skjermene var blå, vet ikke om de er til salgs fortsatt eller om de bare finnes i svart versjon nå.

 

- gordito

den var den gamle modellen 720....ikke 920 ;)

det er også enorm ventetid på den skjermen. Noen har den , andre har den ikke....he he

er stolt eier av 920PRO DVI :love:

Lenke til kommentar
Leter etter LCD skjerm som skal passe til Sunbeam kabinett (blått). De fleste LCD skjermene leveres i svart, grått, sølv eller hvit.

Grunnen til at de fleste LCD skjermene levers mest med sølv/hvit/grått er at de er TCO-03 godkjente, mens svart har TCO-99, finnes også sølv/hvit/grått som er TCO-99.

Leste an artikkel om dette, husker dessverre ikke hvor?

 

PS: Vi har alle den advarselen, min er også 0.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

TCO 03 stiller høyere krav og har blitt strengere på lysstyrke og kontrast. Miljøfarlige stoffer i skjermen er ytterligere regulert.

Det som er nytt i TCO 03 er at skjermen må minst være mulig å vinkle den 20 grader vertikalt og at den enten må være høy- og senkbar eller utstyr med vesafeste. En annen intresant nyhet i TCO 03 er at det stilles krav til fargegjengivelsen.

 

 

Og by the way: ikke alle har o i advarsel ;) 20 her.

Lenke til kommentar
Leter etter LCD skjerm som skal passe til Sunbeam kabinett (blått). De fleste LCD skjermene leveres i svart, grått, sølv eller hvit. Vet noen om hvor jeg kan få :roll: kjøpt en skjerm i andre farger. Specs på skjermen finner jeg ut av senere. Takker for eventuell assistanse.

Du kan jo evt sjekke noen MAC skjermer ...... ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...