Erlend0_o Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg kan se for meg at vi en gang i fremtiden ikke vil ha et behov for å ha dvd/cd i drevet for å starte spillene våre. Men siden dette ikke er så aktuelt fra leverandørene sin side, da de naturligvis vil selge fysiske produkter til oss. Nå har jeg en haug med spill jeg nå må drive å bytte mellom være gang jeg skal bytte spill på min nye PC jeg fant i søppelet med Pentium 4 og crt skjerm. Jeg mener å huske det skulle være mulig å lage noen "mini-isoer" som etter spillet er installert kunne mountes i Deamon Tools for å slippe å bytte fysiske disker. Husker noen denne gammle tryllekunsten?
vidor Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Høres ut som du leter etter GameCopyWorld https://gamecopyworld.com/games/index.php Problemet er at CD og DVD DRM ofte ikke er kompatible med moderne OS, så man tvinges vanligvis å bruke slike løsninger. Er jo også en enkelhesfaktor i det når markedstiden er over. 1
vortex Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Måtte tenke litt på denne, men det jeg gjorde var en kombo av CloneCD - Alcohol120% pluss daemon tools, funker ikke det så brente jeg bare en kopi og fant det jeg trengte på gamecopyworld som nevnt over. Det er en mannsalder siden jeg drev med dette. Siste spillet jeg brukte dette trikset på var Battlefield 2 om jeg ikke husker feil
Erlend0_o Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden vortex skrev (44 minutter siden): Måtte tenke litt på denne, men det jeg gjorde var en kombo av CloneCD - Alcohol120% pluss daemon tools, funker ikke det så brente jeg bare en kopi og fant det jeg trengte på gamecopyworld som nevnt over. Det er en mannsalder siden jeg drev med dette. Siste spillet jeg brukte dette trikset på var Battlefield 2 om jeg ikke husker feil Jeg brukte det også på bf2 back in the days💪 Takk for hjelpen begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå