Gå til innhold

Starter egen butikk. Tips fra andre?

Gjest b037f...f9f

Anbefalte innlegg

Gjest b037f...f9f
Skrevet

Enkelt og greit som tittel sier.

har du noen tips til noen som starter butikk alene? Det er ikke snakk om franchise eller noe som er veldig normalt.
Det er relativt nisje og ansett som hobby basert, lokalet er ikke på den beste plasseringen eller størrelse, men samtidig så er det en bransje hvor du aktivt søker deg frem til det du trenger, ikke bare noe du impulsivt handler når du går forbi eller titter i butikk ( i 99.999% av tilfeller )
Så jeg "bør" havne i søkelyset over tid hos flere jo lenger tiden går.

Men oppi alt dette har jeg litt imposter syndrome, jeg har aldri jobbet i butikk før, jeg hoppet rett å slett ut i det og satset på at jeg ville lære.
Og det har jeg... og jeg fortsetter å lære hver dag, så hodet går i høygir på mye av den daglige driften, og ikke nødvendigvis på nytenkende løsninger som kan være gode for å få flere kunder.

Har bare fått gode ord fra kunder hittil, fått en del nye bekjentskaper og mange som gir gode råd, selv om flere av rådene vil koste mye penger og være noe jeg kan vurdere senere.

Men jeg leter også etter tips og triks på generell basis.. Hva er evt din erfaring som hadde positivt utfall hvis du selv har vært i en lignende situasjon?

Håper på flere slike samtaler, jeg føler mye av "grunder" samfunnet i Norge baserer seg på " Holde kortene tett på brystet" og at man skal hjelpe minst mulig eller si så lite som mulig.

uansett.. på forhånd, takk for evt tips.

Anonymous poster hash: b037f...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...