Karamellen Skrevet 29. april Skrevet 29. april Henta bilen på verksted i dag, Eu-kontroll og var skifta lampe bak bl a. Da jeg henta den så jeg at motorlampe lyste gult. De tok en titt, sa det var kortslutning i relé. Lyste ikke lengre. Sa jeg bare kunne dra, men måtte si fra hvis den lyste igjen. Kjørte noen km og den lyste... Og syntes den bråkte mer enn vanlig da jeg henta den også. Så nå at den vibrerte og åpna seg, den delen jeg har markert med rødt. Og kommer ikke luft inn gjennom viftesystemet. Er det farlig å kjøre? Kontakta dem om gul lampe kl 14, og han skulle snakke med verkstedet og ringe tilbake, men gjorde ikke det.
MailMan13 Skrevet 29. april Skrevet 29. april (endret) Hva er feilkoden? Hva slags bil er det? Endret 29. april av MailMan13
sedsberg Skrevet 29. april Skrevet 29. april 5 hours ago, Karamellen said: Det der er luftinntaket til motoren. På tomgang vil du ikke merke noe som helst der. ALt for lite flow. Hadde det ikke kommet luft inn hadde motoren stoppet. Ellers så må du få lest ut feilkoder. Motorlampa betyr bare at det er registrert feilkode. Den sier ingenting om hva som er galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå