no_remorse Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Kom bare til å tenke på en ting.. Når folk sier at de glemmer link, er det fordi de faktisk glemmer den eller fordi de vil ha en ekstra post.. Bare lurer jeg altså.. Veldig mange som "glemmer" link da...
DanielP Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 De kan jo bare redigere den første posten. Hehe DanielP
Moonshine Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Jeg tror når folk vil ha ekstra poster, lager de slike tråder som vi er i nå. Pluss at de svarer på dem...
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Jeg tror når folk vil ha ekstra poster, lager de slike tråder som vi er i nå. Pluss at de svarer på dem...
pgdx Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 PoleCats innlegg er enda en måte å heve innleggsraten på...
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Sånn helt ærlig har jeg glemt det selv noen ganger, men da redigerer jeg bare den første posten i stedet for å lage en ny. Mange av tilfellene kan vel unnskyldes med at brukeren er ny og ikke vet bedre. @ Toolshed: Det var lissom det jeg ville poengtere, men jeg tror du tok den.
DanielP Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Jeg tror denne tråden kom på feil forum. DanielP
pgdx Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 @ Toolshed: Det var lissom det jeg ville poengtere, men jeg tror du tok den. Jeg skjønte Må bare legge til at jeg ofte lager en ny post istedenfor å redigere den gamle. Jeg bryr meg ikke om hvor mange poster jeg har. Og det er så stygt med den (Denne posten var redigert,......) meldingen som kommer.
Zethyr Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Og det er så stygt med den (Denne posten var redigert,......) meldingen som kommer. synes ikke det er så mye finere med en ekstra post på én linje, bare for å legge inn en link, heller. Særlig ikke hvis posteren har en diger signatur
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 denne tråden var unødvendig den! Denne posten også... *spam spam*
Bluebeans Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Folk glemmer nok linken tilfeldig. Men når de ser at de har glemt den så benytter nok mange anledningen til og få 1 ekstra post.
Moonshine Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Vel, de som bryr seg om postcount er NERDER. Skjerpings.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå