Gå til innhold

Forceware

tor_erik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et Gainward GeForce4 Ti-4200 m/128 MB DDR. På nettet fant jeg noen drivere som kalles ForceWare. Jeg bruker nå Detonator. Er disse ForceWare-driverne bare til GF FX? Eller er de bra for meg også?

Takker for alle seriøse svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ikke for å være frekk men du kunne saktens selv ha gått inn på http://nvidia.com/content/drivers/drivers.asp og kikket litt selv.

Kanskje jeg allerede har letet men ikke fant noe? Var faktisk inne der selv, kanskje ikke akkurat der du sier, men i alle fall på www.nvidia.com! Beklager at jeg brukte 2 min. av din dyrebare tid...

Du trengte forresten ikke engang svare, jeg hadde allerede fått svar fra en betydelig greiere Acidguy. Ikke for å være frekk, men jeg hadde inntrykk av at dette var et sted man spurte om slike ting dersom man lurte på dem.

Word.

EDIT: Takk, Acidguy!

Endret av tor_erik
Skrevet
Kanskje jeg allerede har letet men ikke fant noe? Var faktisk inne der selv, kanskje ikke akkurat der du sier, men i alle fall på www.nvidia.com! Beklager at jeg brukte 2 min. av din dyrebare tid...

Tviler vel temmelig sterkt på at du var inne på nvidia sine sider siden det tok meg 2 sek å finne svaret (som jeg visste fra før av).

Jeg vil gjerne hjelpe men man kan vel greie en 2 sek research på egenhånd.

Jeg har sett så mange elendige spørsmål fra noen brukere her på forumet og hadde de brukt et par sekunder på å leite i manualen eller kikket på produktets hjemmeside så hadde de funnet svaret, ofte hadde de brukt mindre tid på å lese manual el. tittet på hjemmesiden en å skrive et innlegg her.

Folk gidder ikke å tilegne seg kunnskap rett og slett fordi mange er alt for late og det går man lei av i lengden.

BTW. Hvorfor henvendes mange tråder til google.com...

Skrevet
virker som om det ikke finnes til win9k

Ikke for å være frekk, men ta en titt her så ser du at det finnes til win9k

Det var det jeg mente, folk gidder ikke å lese hva det står på hjemmesiden, 2 sekunders research er litt mye for mange...

Skrevet

Det var det jeg mente, folk gidder ikke å lese hva det står på hjemmesiden, 2 sekunders research er litt mye for mange...

Din 2 sekunders research gav meg en link. Den linken førte til et program jeg har brukt før. Vet du hva jeg fikk? En IKKE FUNGERENDE driver ved navn ForceWare 53.03!

So much for your extraordinary research... :laugh:

Skrevet

Din 2 sekunders research gav meg en link. Den linken førte til et program jeg har brukt før. Vet du hva jeg fikk? En IKKE FUNGERENDE driver ved navn ForceWare 53.03!

Brukerfeil.

Skrevet

So much for your extraordinary research...  :laugh:

Brukerfeil.

Resulterer i advarsel

Skrevet

Som jeg sa, gjør litt research selv da mann!!!

Les om driveren og om innstallasjonsrutinene så skal det fungere, men som jeg også sa: " 2 sekunders research er litt mye for mange... "

Skrevet (endret)

Mr norrick, dette er et diskusjonsforum.

Hvis noen ønsker å diskutere/spørre spørsmål om en driver så er det akkurat det disse sidene er til. Vi har jo alle nett og søkemotorer så det er klart at man kan finne ut allt om allting selv, men da kan jo dette forumet like greit legges ned.

diskusjon :thumbup:

kverulering :thumbdown:

Endret av thorman
Skrevet
Mr norrick, dette er et diskusjonsforum.

Hvis noen ønsker å diskutere/spørre spørsmål om en driver så er det akkurat det disse sidene er til. Vi har jo alle nett og søkemotorer så det er klart at man kan finne ut allt om allting selv, men da kan jo dette forumet like greit legges ned.

diskusjon :thumbup:

kverulering :thumbdown:

Jeg mener at forumet er for de som trenger hjelp og ikke for folk som ikke gidder å lese et lite doc el. manual.

Om vi alle skal legge inn tåpelige spørsmål som vi selv kan finne løsningen på i løpet av et min. el. to så hadde hele forumet mistet sin seriøsitet.

Kvalitetsspørsmål=kvalitetssvar!

Skrevet (endret)

Sitat første innlegg: "Jeg har et Gainward GeForce4 Ti-4200 m/128 MB DDR. På nettet fant jeg noen drivere som kalles ForceWare. Jeg bruker nå Detonator. Er disse ForceWare-driverne bare til GF FX? Eller er de bra for meg også? "

Du spør hva ForceWare er for noe i ditt første innlegg og i et annet innlegg så sier at du har brukt ForceWare tidligere... :laugh: :laugh: :laugh:

Temmelig selvmotsigende spør du meg!

Endret av norrick
Skrevet (endret)

Sitat første innlegg: "Jeg har et Gainward GeForce4 Ti-4200 m/128 MB DDR. På nettet fant jeg noen drivere som kalles ForceWare. Jeg bruker nå Detonator. Er disse ForceWare-driverne bare til GF FX? Eller er de bra for meg også? "

Du spør hva ForceWare er for noe i ditt første innlegg og i et annet innlegg så sier at du har brukt ForceWare tidligere... :laugh: :laugh: :laugh:

Temmelig selvmotsigende spør du meg!

Nei, jeg har brukt INNSTALLASJONSPROGRAMMET som var www.nvidia.com! Om jeg, i følge deg, ikke har evne til å lese en manual, har ikke du evne til å lese postene på dette forumet... :no:

Ellers må jeg si meg enig i thorman, som har forstått meningen med et diskusjonsforum. Veldig bra! :thumbup:

Kanskje ikke alle klarte å finne svaret på akkurat det spørsmålet de var ute etter, norrick? Tenkt på det? ;)

BTW: Skal holde meg unna drittslenging, men må få kommentere at avartaren din av Bush passer deg bra... :laugh::laugh:

EDIT: Nå har jeg i alle fall gjort mer enn 2 sekunders research!!! :green:

Endret av tor_erik
Skrevet (endret)
Nei, jeg har brukt INNSTALLASJONSPROGRAMMET som var www.nvidia.com! Om jeg, i følge deg, ikke har evne til å lese en manual, har ikke du evne til å lese postene på dette forumet...  :no:

EDIT: Nå har jeg i alle fall gjort mer enn 2 sekunders research!!!  :green:

Jeg har for min del aldri hørt om et innstallasjonsprogram som heter www.nvidia.com... Kansje jeg skal ta meg litt tid til "researche" litt om dette innstallasjonsprogrammet... :no:

Endret av norrick
Skrevet
Nei, jeg har brukt INNSTALLASJONSPROGRAMMET som var www.nvidia.com! Om jeg, i følge deg, ikke har evne til å lese en manual, har ikke du evne til å lese postene på dette forumet...  :no:

EDIT: Nå har jeg i alle fall gjort mer enn 2 sekunders research!!!  :green:

Jeg har for min del aldri hørt om et innstallasjonsprogram som heter www.nvidia.com... Kansje jeg skal ta meg litt tid til "researche" litt om dette innstallasjonsprogrammet... :no:

Om du tenker deg om så vet du hva han mener.

Han har lastet ned instalasjons programmet som inkluderer Driverne, som da ikke fungerte til han.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...