Gå til innhold

Clair Obscur kommer til Game Pass Premium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha vært medlem av Game Pass og sett at prisene er skrudd opp (pga COD) så har jeg avsluttet abonnementet.

Dette er en tjeneste som er kjekk å ha, men som å være medlem på et treningsstudio man sjelden besøker. Ja, man har fordel av å teste spill og spille noen spill gratis. De spillene man virkelig vil spille mye pleier man som regel å kjøpe på en annen plattform med DLC'er. Så resultatet blir at man kanskje spiller 4-5 av hundrevis av titler.

Når man så skal betale ganske dyrt for å ha tilgang til i praksis 4-5 spill man spiller noen ganger i måneden... ja, da blir det mye penger ut av vinduet. Det er vesentlig billigere å kjøpe spillene en gang enn å abonnere på å leie spillene. Og det er tilbud ofte nok til at man kan spare enda mer.

Jeg var medlem av EA og der spilte jeg kun Battlefield V de siste 5 årene. Jeg har jo betalt tusenvis av kroner for dette spillet til slutt og det er bare dumskap.

Man skal være ganske ivrig gamer som spiller mange titler daglig for at abonnementet skal lønne seg - akkurat som om man besøker treningsstudioet hver dag så blir hvert besøk billigere og forsvarer månedsprisen. Men hvis du sjelden er der så blir hvert besøkt veldig dyrt og over tid ekstreme summer ut av vinduet.

Om flere melder seg ut, må de sette ned prisene for å konkurrere eller dele opp produktet slik at de som ikke skal spille COD slipper den dyre pakka. Selv om du spiller COD så er det trolig billigere å kjøpe spillet enn å abonnere på det.

Skrevet

Er ikke så veldig mange fullpris spill pr år for å dekke inn game pass. Selv med de nye blodprisene. Bunner jo bare ned i hvor mange spill derfra man ønsker spille. Enkelt regnestykke, som ikke nødvendigvis er likt for alle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...