DUFF_B33R Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hei, har omsider gått til innkjøp av robotgressklipper, en Gardena Sileno Minimo 250. Det jeg lurer på er om jeg kan ha basen på belegningsstein, og så lede den ut ifra det. Ca 2m med stein fra husveggen til gresset. Har lagt ved et bilde. Tanken var å sette den der skiboksen står, under varmepumpa. Dette betyr da at jeg må ta opp steina og legge kanttråd og guidekabel under steina før jeg legger dem tilbake - men går det? Altså fra husveggen varmepumpa står på og rett ut. Vil signalet fra steina blokkere kablene? Det er vel 6cm høye brostein. Jeg ser også i manualen at guidetrådene skal ut ifra basen ha litt vinkel, men det går greit. ChatGPT sier ja, men er det noen som har erfaring med dette?
trikola Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Gardena er vel en utkledd Husqvarna? Jeg har nå min andre Husqvarna på 16 år og kan ikke se noe problem. Det finnes en god del programmeringsalternativer for oppførselen nær/i ladestasjonen (med min Husqvarna) som du bør sette deg inn i, men livsviktige er de ikke. Men varmepumpen drypper vel vann om vinteren som blir til is? Klart du tar vel inn både stasjon og klipperen om høsten, men likevel. Denne plassen ville jeg ikke valgt. 6 cm stein betyr ingenting - de er vel neppe stålarmert. Endret 3 timer siden av trikola 1
DUFF_B33R Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden trikola skrev (1 time siden): Gardena er vel en utkledd Husqvarna? Jeg har nå min andre Husqvarna på 16 år og kan ikke se noe problem. Det finnes en god del programmeringsalternativer for oppførselen nær/i ladestasjonen (med min Husqvarna) som du bør sette deg inn i, men livsviktige er de ikke. Men varmepumpen drypper vel vann om vinteren som blir til is? Klart du tar vel inn både stasjon og klipperen om høsten, men likevel. Denne plassen ville jeg ikke valgt. 6 cm stein betyr ingenting - de er vel neppe stålarmert. Jeg kommer til å rydde vekk klipper og stasjon om vinteren, så det er ikke noe problem. Det var mer om kant- og guide-tråd vil fungere om jeg tok opp steina og la den under dem i sanden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå