Gå til innhold

kan noen komme med tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bytt font før jeg poster mitt UFC kort her...

Ingen mouseover???

Grei header, kanskje litt dårlig kvalitet?

Hva feiler fronten?

 

Hva er mouseover?

 

Hva mener du med Grei header, kanskje litt dårlig kvalitet? hva er header?

 

Jeg fårstår ikke helt :blush:

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar

ok... fonten er skrifttypen... ikke bruk times new roman! mouseover er at, teksten i ditt tilfelle, bytter til f.eks. annen farge. når man tar musen over den delen av menyen.. dette løses med css (noe jeg ikke kan :p ) headeren er det som er øverst på siden din, der du har bilde av treet, og der det står "finn.tk, the lonely site"... logoen, kaller vel kanskje du det?

 

det var vel en kort forklaring! :D

Lenke til kommentar
ok... fonten er skrifttypen... ikke bruk times new roman! mouseover er at, teksten i ditt tilfelle, bytter til f.eks. annen farge. når man tar musen over den delen av menyen.. dette løses med css (noe jeg ikke kan :p ) headeren er det som er øverst på siden din, der du har bilde av treet, og der det står "finn.tk, the lonely site"... logoen, kaller vel kanskje du det?

 

det var vel en kort forklaring! :D

Hehe, takker. fixer det med det samme, men kan du forlare meg hvordan jeg får slik mouse over med office front page 2003?

Lenke til kommentar
ikke bruk times new roman!

 

mouseover er at, teksten i ditt tilfelle, bytter til f.eks. annen farge. når man tar musen over den delen av menyen.. dette løses med css (noe jeg ikke kan :p )

 

headeren er det som er øverst på siden din, der du har bilde av treet, og der det står "finn.tk, the lonely site"... logoen, kaller vel kanskje du det?

Sån, nå er den en annen skrift type

 

Nå er mouseover fixet

 

Headeren er jeg fornøyd med slik den er :love:

Lenke til kommentar

Velkommen til web-design, Clone baby. Skal bli en glede å guide deg vekk fra FrontPage, og lære deg (x)html og CSS skrevet på den riktige måten; i notepad.

 

Her er hva du gjøre... Les igjennom denne listen som er en oversikt over alle taggene i html, ikke nødvendig å lære alle, men ha en viss oversikt over hva som finnes.

 

Deretter bør du gå igjennom http://www.w3schools.com/css for å lære deg CSS.

 

Er det noe du noensinne lurer på, ikke nøl med å lage en tråd her, eller send en PM til undertegnede.

 

Jeg svarer med glede! :w00t:

Lenke til kommentar
Velkommen til web-design, Clone baby. Skal bli en glede å guide deg vekk fra FrontPage, og lære deg (x)html og CSS skrevet på den riktige måten; i notepad.

 

Her er hva du gjøre... Les igjennom denne listen som er en oversikt over alle taggene i html, ikke nødvendig å lære alle, men ha en viss oversikt over hva som finnes.

 

Deretter bør du gå igjennom http://www.w3schools.com/css for å lære deg CSS.

 

Er det noe du noensinne lurer på, ikke nøl med å lage en tråd her, eller send en PM til undertegnede.

 

Jeg svarer med glede! :w00t:

Hmmm... kanskje noe for meg as well... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...