Spillredaksjonen Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Anmeldelse: Resident Evil Requiem Gammeldags grøsserstemning kombineres med en maktdemonstrasjon av et actionspill. <em>Resident Evil Requiem</em> leverer det beste fra begge verdener. Les hele saken på Gamer.no»
Allostasis Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Baljepiraten skrev: Dette blir så konge!!! Å? Mannen er jo syk med infeksjon i Tenerife.
Chaos_Niddhogg Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Er virkelig ikke noe tegn til en VR versjon som er teit for oss VR-nisser men forståelig. Var sikkert ikke hvert det. Da for jeg backlogge mer. Ganske digg egentlig det og 🤪
Vikingfinger Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar 10 timer langt... Venter til det kommer på salg før jeg føler det er verdt prisen. 3
FrostBait Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Lenge siden jeg har gledet meg like mye til et Resident Evil som dette!
phraze Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Vikingfinger skrev: 10 timer langt... Venter til det kommer på salg før jeg føler det er verdt prisen. Samme tenkte jeg å. 900kr for 10t er røfflig 100kr timen. Det gidder jeg ikke altså. Da venter jeg på salg. 1 1
Vikingfinger Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar phraze skrev (11 timer siden): Vikingfinger skrev (På 25.2.2026 den 20.10): 10 timer langt... Venter til det kommer på salg før jeg føler det er verdt prisen. Samme tenkte jeg å. 900kr for 10t er røfflig 100kr timen. Det gidder jeg ikke altså. Da venter jeg på salg. Jeg tror nok spillet er veldig bra og jeg kommer til å spille det på et eller annet tidspunkt. Hadde jeg vært deg, se til Nioh 3 fks. Spillet er helt nytt, jeg har 163 timer der og jeg er har ikke tatt siste bossen enda. Når siste bossen er tatt og man begynner på Ng+ så "begynner" faktisk spillet. Team Ninja har skjønt det.
Mumitrollet1337 Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars On 2/27/2026 at 10:22 AM, phraze said: On 2/25/2026 at 8:10 PM, Vikingfinger said: 10 timer langt... Venter til det kommer på salg før jeg føler det er verdt prisen. Samme tenkte jeg å. 900kr for 10t er røfflig 100kr timen. Det gidder jeg ikke altså. Da venter jeg på salg. Helt enig. 900kr for et kort action spill med lite ekstra spilling er for drøyt selv om jeg er super fan av resident evil. 1
phraze Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Vikingfinger skrev (På 27.2.2026 den 22.21): Jeg tror nok spillet er veldig bra og jeg kommer til å spille det på et eller annet tidspunkt. Hadde jeg vært deg, se til Nioh 3 fks. Spillet er helt nytt, jeg har 163 timer der og jeg er har ikke tatt siste bossen enda. Når siste bossen er tatt og man begynner på Ng+ så "begynner" faktisk spillet. Team Ninja har skjønt det. Takk for tips! Jeg kjenner godt til Nioh 3. Personlig er jeg mett på FromSoft-formelen og eneste jeg gidder å spille av slikt nå er FromSoft sine egne titler. Alle "kopier" hopper jeg glatt over. Men jeg respekterer spillet for det det er
Z_EO Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars On 3/1/2026 at 6:50 PM, Mumitrollet1337 said: Helt enig. 900kr for et kort action spill med lite ekstra spilling er for drøyt selv om jeg er super fan av resident evil. Er på 15 timer nå og vil tro jeg har 20% igjen av spillet uten å kunne vite det. Er veteran i serien men spiller helt uten hastverk, føler det er ett av de lengre RE-spillene.
Baljepiraten Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Nå har jeg spilt sikkert halve spillet. Syntes dette var skuffende saker av flere grunner: - Veldig lite givende oppgraderingssystem -For mange zombier man ikke kan utrydde pga lite ammo -For mange fiender som er udødelige som skaper for mange snikesekvenser - Seksjonene med Leon stykker opp følelsen av progresjon og er veldig lite givende - Zombier er litt for mye kulesvamper - Craftingsystem som er lite givende - Lite minneverdige og karakter løse fiender Nei, dette var som sagt veldig skuffende etter alle de eminente forrige spillene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå