Gå til innhold

Hinter om mer Nier: Automata

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde håpet de skulle komme med en remake eller remaster av det første spillet i serien, men de tjener vel mer penger på 2b og alle spillene hun er med i.

Skrevet
Iki skrev:

Hadde håpet de skulle komme med en remake eller remaster av det første spillet i serien, men de tjener vel mer penger på 2b og alle spillene hun er med i.

De har vel allerede en remaster av Replicant... Eller mener du Drakengard spillene?
Skrevet
Chaos_Niddhogg skrev (1 time siden):
Iki skrev (2 timer siden):

De har vel allerede en remaster av Replicant... Eller mener du Drakengard spillene?

Drakengard 1 er det første i serien.

Nier replicant og gestalt er spill 2. (De skulle ha gjort en remaster av gestalt når dem først var igang. Det var trossalt denne versjonen de fleste spilte)

Så kommer automata.

Du kan også ta med drakengard 3, men 2 er ikke i samme tidslinje.

Skrevet (endret)
9 minutes ago, Iki said:

Drakengard 1 er det første i serien.

Nier replicant og gestalt er spill 2. (De skulle ha gjort en remaster av gestalt når dem først var igang. Det var trossalt denne versjonen de fleste spilte)

Så kommer automata.

Du kan også ta med drakengard 3, men 2 er ikke i samme tidslinje.

Så du vil de skal lage en remaster/remake av Drakengard. Hvorfor sa du ikke bare det? :) 
Vet om serien. Har faktisk Drakengard 3 og vurderer sterkt 1-2 og. Kommer nok en dag (om ikke for lenge) :D 

Holdt fint med Replicant for min del. Synes bror-søss vrien var fin. Tror dessuten neppe "de fleste" spilte Gestalt. Har du no inf på det?

Jaja, gleder meg i hvert fall til mer Nier. Og gjerne mer av Automata når de først er i gang. Men noe helt nytt er veldig velkommen.

Endret av Chaos_Niddhogg
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Chaos_Niddhogg skrev (14 timer siden):

Holdt fint med Replicant for min del. Synes bror-søss vrien var fin. Tror dessuten neppe "de fleste" spilte Gestalt. Har du no inf på det?

Med tanke på at replicant kun var i Japan, mens gestalt var spillet de slapp utenfor, så skulle det godt gjøres.

Xbox utgaven i Japan var også gestalt, kun ps3 utgaven var replicant.

Endret av Iki
Skrevet
Iki skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (14 timer siden):

Med tanke på at replicant kun var i Japan, mens gestalt var spillet de slapp utenfor, så skulle det godt gjøres.

Xbox utgaven i Japan var også gestalt, kun ps3 utgaven var replicant.

Du sier noe der. Snoket litt etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...