Gå til innhold

Phil Spencer pensjonerer seg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det fremstår ikke som en planlagt, sømløs prosess når pensjonisttilværelsen meldes 1 virkedag før den inntreffer. Det var ikke akkurat slik Doug Bowser eller Fils-Aime meldte sin avgang.

Dette fremstår som en beslutning som ble tatt veldig nylig. Om han i lang tid hadde planlagt å gå av 23. februar ville det uunngåelig på et tidspunkt lekket ut. Altså, det er jo møter med både interne og eksterne partnere som planlegges langt inn i fremtiden.

Endret av Donkey Kong
Skrevet
Donkey Kong skrev (1 time siden):

Det fremstår ikke som en planlagt, sømløs prosess når pensjonisttilværelsen meldes 1 virkedag før den inntreffer. Det var ikke akkurat slik Doug Bowser eller Fils-Aime meldte sin avgang.

Dette fremstår som en beslutning som ble tatt veldig nylig. Om han i lang tid hadde planlagt å gå av 23. februar ville det uunngåelig på et tidspunkt lekket ut. Altså, det er jo møter med både interne og eksterne partnere som planlegges langt inn i fremtiden.

Ikke mye hos Xbox de siste årene som har virket veldig planlagt egentlig...

Skrevet
Donkey Kong skrev:

At Sarah Bond bare forsvinner er passe alarmerende i seg selv. Dette lover ikke bra for fremtiden til Xbox nei.
Skrevet (endret)

Phil Spencer har vel tilført Xbox det han kan i kraft som person og leder på disse årene. At noen nye tar over er derfor helt naturlig. Jeg hadde troa på Phil i starten, men må innrømme at jeg syns Xbox med Phil i lederstolen har tatt en del beslutninger de siste årene som jeg ikke støtter. For meg har Xbox blitt noe som mangler identitet. Jeg håper derfor på en positiv utvikling fremover og jeg ønsker at studioene under Xbox virkelig leverer i fremtiden. Det unner jeg de, og ikke minst vi som ånder og lever for gaming.

Endret av firberblad
Dårlig bruk av og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...