Spillredaksjonen Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Anmeldelse: Nioh 3 Team Ninja smeller til med en tidlig kandidat for årets spill. Les hele saken på Gamer.no»
Vikingfinger Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar (endret) Flott anmeldelse Som langvaring storfan med noen tusen timer og platinum i Nioh 1 og 2 så må jeg si at jeg ble nesten på gråten når jeg spilte Nioh 3 demoen. Så fantastisk bra! De har løst dette med "open field" på en helt fantastisk og genial måte. Må si jeg var utrolig skeptisk da det ble lansert som "Open world", noe det ikke er. Gleder meg som en unge til fredag. Demoen er ferdigspilt 100%. Håper vi får noe endgame ala "The underworld" slik at dette kan spilles nærmest undelig som Nioh 2. Team Ninja leverer igjen. Endret 4. februar av Vikingfinger 1
CrazyChristian Skrevet 4. februar Skrevet 4. februar Supert, Nioh og Nioh 2 er fantastiske spill, glad for at 3ern fortsetter
Anfieldtheplacetobe Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Kudos til team ninja for å droppe en god demo som overfører fremgangen. Husker "før i tiden" hvor nesten alle spill jeg kjøpte var etter å ha testet ut demoen først fra play station blader:)
Hardingfellah Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Fin anmeldelse, men du bør vurdere å mikse lyden på stemmen din (evt få deg bedre mikrofon). Stemmen høres litt ut som den formidles over et bluetooth-headset som også spiller lyd og har litt dårlig dekning.
Vikingfinger Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Anfieldtheplacetobe skrev (3 timer siden): Kudos til team ninja for å droppe en god demo som overfører fremgangen. Husker "før i tiden" hvor nesten alle spill jeg kjøpte var etter å ha testet ut demoen først fra play station blader:) Team Ninja har alltid gitt ut gode og store demoer til spillene sine. Noe alle burde gjøre.
Walkyrje Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Jeg er så gammel og skjelven at jeg ikke kom forbi 1 boss i demoen med hjelp. Tror jeg holder meg til cairn. Har lyst og kjøpe det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå