Gå til innhold

Ghost og Blokkering av Tråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei staff.

Ta gjerne prat om dette med eier/Admin av forumet.

Vil gjerne att man tilføre en knapp, der man kan trykke på og blokkere topic folk lager, alt for mye tråder i forumet, vil ikke ha meldinger fra ALLE, men får det.
Håper noe kan fikses i framtiden, etter  så mange ÅR forumet har existert, rart dette ikke har skjedd enda, kun for PLAGE folk.
Ja PLAGE, det er irriterenes, vil ha en knapp exmpel står : Ghost this tipic, = bare på Norsk, hahahaha, vant med engelsk 😛

Vi må få til noe for og blokke tråder vi ikke vil føge, vil IKKE SE DEM. men andre kan se dem. jo mindre tråder jo bedre for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Forumansvarlig skrev (10 timer siden):

Pr i dag bruker vi IP Board sin programvare og en slik funksjon vil være avhengig at det er noe de innfører hos seg og så vil vi eventuelt kunne ta det i bruk.

Takk for fint svar sjef  Admin :D 
Håper ting skjer snart, vi kan få dette til osv.

Skrevet
Rexxus121 skrev (10 timer siden):

Takk for fint svar sjef  Admin :D 
Håper ting skjer snart, vi kan få dette til osv.

Null problem. Det står allerede ganske høyt oppe på ønskelista om vi får mulighet til å ordne noe selv da det har vært ett ønske på Kvinneguiden lenge før vi tok over Diskusjon. 

• Liker 1
Skrevet
Forumansvarlig skrev (14 timer siden):

Null problem. Det står allerede ganske høyt oppe på ønskelista om vi får mulighet til å ordne noe selv da det har vært ett ønske på Kvinneguiden lenge før vi tok over Diskusjon. 

Sorry, selv om KG og diskusjon.no har samme eiere er ikke diskusjon.no underlagt KG altså. Nå satte jeg nesten kaffen i strupen her. Og det selv om jeg nesten ikke drikker kaffe lenger 

• Liker 6
Skrevet
Rexxus121 skrev (På 26.1.2026 den 18.32):

Vi må få til noe for og blokke tråder vi ikke vil føge, vil IKKE SE DEM. men andre kan se dem. jo mindre tråder jo bedre for meg.

Kan du ikke bare favorisere de trådene du ønsker å følge? Da velger du "Mine innlegg" og får bare opp de trådene du følger eller har deltatt i.

Skrevet
frohmage skrev (9 timer siden):

Kan du ikke bare favorisere de trådene du ønsker å følge? Da velger du "Mine innlegg" og får bare opp de trådene du følger eller har deltatt i.

Problemet er hovedsiden, selve TOPIC trådene også, vil slippe se mest mulig,  handler om 2 ting.

Vablig tråd som dette her jeg laget, og selve Topic  exmpel Politikk/Religion osv.

Vil gjerne velge 2 ting og fler av gangen.

Skrevet
ilpostino skrev (13 timer siden):

Sorry, selv om KG og diskusjon.no har samme eiere er ikke diskusjon.no underlagt KG altså. Nå satte jeg nesten kaffen i strupen her. Og det selv om jeg nesten ikke drikker kaffe lenger 

Absolutt ikke. Kunne trolig spesifisert det, men som sagt så har det vært ett ønske på Kvinneguiden en god stund, men ikke på de andre forumene som Egmont også eier. Så jeg mener ikke vi som i Kvinneguiden, men vi som i de som er ansvarlige for forumene som Egmont eier og drifter. 

For de som eventuelt ikke er klar over det så er det ikke kunne Diskusjon.no og Kvinneguiden jeg er forumansvarlig for og som Egmont eier. Vi har også Foreldre og barn, Doktor Online, Fitnessbloggen og Kryssord.no. Det eneste som knytter de alle sammen, er at jeg er ansvarlig for de alle, og at TSP er teknisk ansvarlig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...