Spillredaksjonen Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Her er den nye Mario-traileren I det som må være den korteste Nintendo Direct-sendingen noensinne, viste Nintendo litt mer av den kommende <em>Super Mario Galaxy</em>-filmen. Se den nye traileren her, som gir et etterlengtet gjensyn med Yoshi. Les hele saken på Gamer.no» 1
Chaos_Niddhogg Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Virker som denne 45 år unge nissen skal på kino i år ja! =) 4
fnwilborn Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Er sykt klar for dette, hilsen en som fyller 40 seks dager etter lanseringsdatoen. 1
Chaos_Niddhogg Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar fnwilborn skrev: Er sykt klar for dette, hilsen en som fyller 40 seks dager etter lanseringsdatoen. Da ónsker jeg deg velkommen etter på forhånd 😁 1
svenka Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Jøss, denne traileren var bedre enn venta! 😳 Jeg tror til og med de kan toppe den første ut i fra det gode helhets inntrykket jeg fekk av snutten. Høydepunktet var uten tvil Yoshi, herrefred så søt! 🥰🦖👌
Neo_t1 Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Nostalgi på høygir, dette blir gøy! Straks 40, men Mario gjør stadig inntrykk 🍄⭐ 1 1
PaladinNO Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Passerte 40 i fjor, og denne filmen skal sees! Og jeg trenger ikke se noen trailer for å vite det - den første filmen var kjempegøy. 2
fnwilborn Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar Chaos_Niddhogg skrev (23 timer siden): fnwilborn skrev (På 25.1.2026 den 20.19): Er sykt klar for dette, hilsen en som fyller 40 seks dager etter lanseringsdatoen. Da ónsker jeg deg velkommen etter på forhånd 😁 Takker. Alderen skjemmer ingen. Blir aldri for gammel for Nintendo. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå