Spillredaksjonen Skrevet i går, 07:15 Skrevet i går, 07:15 Anmeldelse: Return to Silent Hill Den nyeste Silent Hill-filmen er en god, gammeldags B-film. Les hele saken på Gamer.no»
LampeLars94 Skrevet i går, 07:42 Skrevet i går, 07:42 Gleder meg til å se den her. Den første var sjukt underrated! 1
Mumitrollet1337 Skrevet i går, 11:34 Skrevet i går, 11:34 Quote Faktisk er det nær sagt ingen dødpunkter, og de snaut to timene Return to Silent Hill varer går med i en durabelig fart. Her flakker hovedpersonen fram og tilbake mellom skyggeskapninger, actionsekvenser og tilbakeblikk, og det er lett å la seg rive med. Høres ut som den er laget for ungdommen som har fokus og oppmerksomhet målt i sekunder 🤣 2
Vikingfinger Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jøss, noen som tør å bruke nederste del av skalaen, tallene mellom 1 og 5. Ikke ofte man ser.
TST Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) 2 hours ago, Vikingfinger said: Jøss, noen som tør å bruke nederste del av skalaen, tallene mellom 1 og 5. Ikke ofte man ser. 12 ganger i fjor. Endret 8 timer siden av TST 1
Espen Jansen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden TST skrev: 2 hours ago, Vikingfinger said: Jøss, noen som tør å bruke nederste del av skalaen, tallene mellom 1 og 5. Ikke ofte man ser. 12 ganger i fjor. Og åtte av dem var meg 🙊
Vikingfinger Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) TST skrev (2 timer siden): 12 ganger i fjor. Espen Jansen skrev (1 time siden): Og åtte av dem var meg 🙊 Herlig å se. Generelt sett over hele linja så er det få som bruker den nederste delen av skalaen når det kommer til reviews, om det er film, mat eller spill. Endret 5 timer siden av Vikingfinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå