Spillredaksjonen Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Anmeldelse: Return to Silent Hill Den nyeste Silent Hill-filmen er en god, gammeldags B-film. Les hele saken på Gamer.no»
LampeLars94 Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Gleder meg til å se den her. Den første var sjukt underrated! 1
Mumitrollet1337 Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Quote Faktisk er det nær sagt ingen dødpunkter, og de snaut to timene Return to Silent Hill varer går med i en durabelig fart. Her flakker hovedpersonen fram og tilbake mellom skyggeskapninger, actionsekvenser og tilbakeblikk, og det er lett å la seg rive med. Høres ut som den er laget for ungdommen som har fokus og oppmerksomhet målt i sekunder 🤣 2
Vikingfinger Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar Jøss, noen som tør å bruke nederste del av skalaen, tallene mellom 1 og 5. Ikke ofte man ser.
TST Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar (endret) 2 hours ago, Vikingfinger said: Jøss, noen som tør å bruke nederste del av skalaen, tallene mellom 1 og 5. Ikke ofte man ser. 12 ganger i fjor. Endret 25. januar av TST 1
Espen Jansen Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar TST skrev: 2 hours ago, Vikingfinger said: Jøss, noen som tør å bruke nederste del av skalaen, tallene mellom 1 og 5. Ikke ofte man ser. 12 ganger i fjor. Og åtte av dem var meg 🙊 1
Vikingfinger Skrevet 25. januar Skrevet 25. januar (endret) TST skrev (2 timer siden): 12 ganger i fjor. Espen Jansen skrev (1 time siden): Og åtte av dem var meg 🙊 Herlig å se. Generelt sett over hele linja så er det få som bruker den nederste delen av skalaen når det kommer til reviews, om det er film, mat eller spill. Endret 25. januar av Vikingfinger
svenka Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar (endret) Vikingfinger skrev (9 timer siden): Herlig å se. Generelt sett over hele linja så er det få som bruker den nederste delen av skalaen når det kommer til reviews, om det er film, mat eller spill. Men så er det vell ingen som bevisst går inn for å lage noe ræl heller. Ligger ikke snittet på rundt 70% på både spill og film biblioteket ? Endret 26. januar av svenka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå