PaladinNO Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar (endret) Jeg har 2 eldre Sony kompaktkameraer som ikke brukes lenger - er det noen verdi i dette nå? https://www.sony.no/electronics/support/compact-cameras-dsc-hx-series/dsc-hx9v/specifications "Pakken" jeg har er: Sony DSC-HX9V (gullutgaven) Sony DSC-HX5V (sølvutgaven) (inkludert i pakken, uten noe ekstra) 4x originale batterier 4x tredjepart batterier (alle batteriene virker med begge kameraene) 3x minnekort (Sandisk Extreme 8 GB, 16 GB og Extreme Pro 64 GB) Ekstra lader Vesker til begge kameraene Begge er komplett med original embalasje / manual Ønsker å selge alt samlet. Endret 13. januar av PaladinNO
joandreas Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar (endret) 1 av de er ca 1500-2500 Sikkert lettere selge sparat. Spørs på hva folk er lyst til bruke på kompaktkamera. https://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=DSC-HX9V&_sacat=0&_from=R40&_trksid=p4432023.m570.l1313 Endret 15. januar av joandreas
Fibonacci Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Kompaktkameraer er faktisk etterspurt for tiden. Det er en del som prøver å legge smarttelefonen på hylla, og da er et kamera man kan ha i lomma greit å ha.
PaladinNO Skrevet 17. januar Forfatter Skrevet 17. januar Fibonacci skrev (På 15.1.2026 den 15.26): Kompaktkameraer er faktisk etterspurt for tiden. Det er en del som prøver å legge smarttelefonen på hylla, og da er et kamera man kan ha i lomma greit å ha. Hvis du vet om noen som kan være interessert, så gjerne be dem sende meg en PM for bilder av hva jeg har. Hadde håpet på rundt 3500 Kr. for alt sammen.
Fibonacci Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar Tror det er mye enklere å selge de separat enn samlet. Det er få som trenger to nesten identiske kameraer, med mindre de skal videreselges. Er muligens interessert i det gold-kameraet selv, siden jeg har kuttet ut mobiltelefon og savner et lite kamera å ta med i lomma. Orker ikke dra på det store kameraet med mindre jeg vet jeg skal bruke det.
PaladinNO Skrevet 18. januar Forfatter Skrevet 18. januar (endret) Fibonacci skrev (På 17.1.2026 den 17.27): Tror det er mye enklere å selge de separat enn samlet. Det er få som trenger to nesten identiske kameraer, med mindre de skal videreselges. Tanken var å ha en backup, som benytter samme tilbehør, i de situasjonene hvor man kanskje ikke vil ta med det dyre kameraet. Som sagt, HX5V følger med på kjøpet. Det vil ikke ha noe å si for salgsprisen for min del. Hvis du er interessert, så tenk gjerne på det - jeg tviler på at kameraene går noe sted. Eller for å si det på en annen måte, hva er du villig til å gi for pakken? Kameraene brukes som sagt ikke, så vi blir sikkert enige. EDIT: Da er alle batteriene ladet opp. Jeg har vedlikeholdsladet dem med ujevne mellomrom siden de ble sluttet å brukt. Endret 21. januar av PaladinNO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå