Boing_80 Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar (endret) Lena Revanscar skrev (4 timer siden): Bildekvaliteten på filmen som det VHS leverer. Litt sånn "found footage". For meg er dette popcorn stemning. Det er jo en film fra 80-tallet? Går Red room typer filmer i body horror også? Og når vi er inne på det, se gjerne denne videoen: Endret 8. januar av Boing_80
Lena Revanscar Skrevet 8. januar Forfatter Skrevet 8. januar 21 hours ago, Boing_80 said: Det er jo en film fra 80-tallet? Går Red room typer filmer i body horror også? Og når vi er inne på det, se gjerne denne videoen: Tusen takk for denne, ble sittende og se hele greien 😅 Nå ble dette en OT, men WTF? Hvem er psykest, The Eunuch maker eller de frivillige? En f'in kjøkkenkniv! 1
Boing_80 Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Lena Revanscar skrev (3 minutter siden): Tusen takk for denne, ble sittende og se hele greien 😅 Nå ble dette en OT, men WTF? Hvem er psykest, The Eunuch maker eller de frivillige? En f'in kjøkkenkniv! Jeg tenker at alle er syke her, men i varierende grad. Marius fikk tydeligvis seksuell tenning av dette, men har nok hatt vrangforestillinger rundt egen kropp lenge. Han ser jeg på så om den sykeste. Ofrene er rett og slett usikre og forvirrede menn med varierende grad av psykopatologi. Kompanjongene til Marius virker heller ikke å bære i balanse.
Lena Revanscar Skrevet 8. januar Forfatter Skrevet 8. januar 10 minutes ago, Boing_80 said: Jeg tenker at alle er syke her, men i varierende grad. Marius fikk tydeligvis seksuell tenning av dette, men har nok hatt vrangforestillinger rundt egen kropp lenge. Han ser jeg på så om den sykeste. Ofrene er rett og slett usikre og forvirrede menn med varierende grad av psykopatologi. Kompanjongene til Marius virker heller ikke å bære i balanse. Selv ved min uteblivende medisinering, Woman Says She Put Drain Cleaner in Her Eyes to Blind Herself, om valget står på tap av ett organ er det ihvertfall i min verden ikke øverst på listen å miste synet. Mister før en fot, griller en og spiser den. 1
Boing_80 Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar (endret) Lena Revanscar skrev (2 timer siden): Selv ved min uteblivende medisinering, Woman Says She Put Drain Cleaner in Her Eyes to Blind Herself, om valget står på tap av ett organ er det ihvertfall i min verden ikke øverst på listen å miste synet. Mister før en fot, griller en og spiser den. Er det ikke nettopp slike mennesker som må beskyttes for seg selv? Det må være noe fundamentalt galt med slike mennesker. Det er egentlig trist fordi det er sikkert noe dypt i disse menneskene som er blitt ødelagt eller forstyrret. I kommentarfeltet under videoen står det at blant de som oppmuntret henne var også en psykolog. The devil is in the strangest of places, need I say more? Endret 8. januar av Boing_80 1
Boing_80 Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar (endret) Ikke direkte body horror,men steike for en nerveprirrende film. Leksen? Om du finner en laptop ute så bare la den ligge der. https://www.imdb.com/title/tt3713166/ Endret 9. januar av Boing_80
Boing_80 Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar (endret) For de interesserte, her er tre ultra spennende filmer om temaet The dark web. Endret 9. januar av Boing_80
Lena Revanscar Skrevet 10. januar Forfatter Skrevet 10. januar On 1/9/2026 at 5:53 AM, Boing_80 said: Ikke direkte body horror,men steike for en nerveprirrende film. Leksen? Om du finner en laptop ute så bare la den ligge der. https://www.imdb.com/title/tt3713166/ Kom sent hjem og fikk ikke sove. Ble sittende og se denne. En OT, uansett en grei film. Anbefales! Så våkner jeg senere til at noen har valgt å sette på Martyrs, midt i full action, det var årets WTF opplevelse fra dyp søvn. 1
RosaGnom Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Lena Revanscar skrev (12 minutter siden): Kom sent hjem og fikk ikke sove. Ble sittende og se denne. En OT, uansett en grei film. Anbefales! Så våkner jeg senere til at noen har valgt å sette på Martyrs, midt i full action, det var årets WTF opplevelse fra dyp søvn. Martyrs er en veldig bra film. Når vi først er inne på fransk skrekk så vil jeg også anbefale Haute Tension . Veldig bra. 2
Boing_80 Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Lena Revanscar skrev (4 timer siden): Kom sent hjem og fikk ikke sove. Ble sittende og se denne. En OT, uansett en grei film. Anbefales! Så våkner jeg senere til at noen har valgt å sette på Martyrs, midt i full action, det var årets WTF opplevelse fra dyp søvn. Jeg må se en god del komedier nå fordi slike filmer fucker opp hodet mitt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå