DukeNukem3d Skrevet søndag kl 17:27 Skrevet søndag kl 17:27 (endret) a_aa skrev (10 minutter siden): Jeg har skrevet om det jeg har skrevet om, og jeg forsøker å belegge det med kilder og sørge for at det jeg faktisk skriver er sant. At du mener at jeg bør skrive om andre ting enn det jeg skriver om, betyr ikke at påfølgende fremsetting av løgnpåstander er god debattskikk. For øvrig gir jeg blaffen i hva du mener jeg bør skrive om, du står jo helt fritt til å skrive om hva du vil selv. Da kan du gjøre det uten å beskylde andre for løgn. Du bruker statistikk for å lyve på deg poeng, men lar være å nevne viktige faktorer. Som at innvandrere (og deres barn) fra land alle er positive til gjør det eksepsjonelt godt, mens innvandrere (og deres barn) fra land de fleste er negative til at skal fortsette å komme hit i stor skala gjør det dårlig. Spesielt guttene i den siste. Slik holder venstresiden på gang på gang. Satser på at folk ikke sjekker opp og leser hva som ligger bak tallene de legger frem. Egentlig har du jo bare bevist vårt poeng da, vi bør være selektive til hva slags innvandring vi bør ha. Noe politikerne fra AP til FRP har skjønt også. Men vil R/SV/MDG folk skjønne det noen gang mon tro? Endret søndag kl 17:29 av DukeNukem3d 2
a_aa Skrevet søndag kl 17:33 Skrevet søndag kl 17:33 Enda en løgnpåstand fra deg, altså. Skuffende. Vennligst sitér påstandene fra meg som du mener er løgn. 3
a_aa Skrevet søndag kl 19:14 Skrevet søndag kl 19:14 DukeNukem3d skrev (1 time siden): Du bruker statistikk for å lyve på deg poeng, men lar være å nevne viktige faktorer. Som at innvandrere (og deres barn) fra land alle er positive til gjør det eksepsjonelt godt, mens innvandrere (og deres barn) fra land de fleste er negative til at skal fortsette å komme hit i stor skala gjør det dårlig. Spesielt guttene i den siste. Slik holder venstresiden på gang på gang. Satser på at folk ikke sjekker opp og leser hva som ligger bak tallene de legger frem. Jeg brukte statistikk som viste data fram til og med 2024. Du bruker statistikk som viser data fra 2016. Det er 9 år gamle tall. Utdatert. Og på toppen viser faktisk statistikken at det for norskfødte innvandrere med foreldre med lav utdanning, så var det ikke bare India og Vietnam som utmerket seg med høy utdanning - også de fra Pakistan og Marokko hadde høyere andel høy utdannning enn norske i tilsvarende situasjon (hhv 33 og 30 mot 28). Kan ikke huske at du har nevnt det. Er det nå jeg skal begynne å lire av meg løgnpåstander? (Jada, bildet er et annet der innvandrerforeldre har høy utdanning, der skiller Pakistan seg negativt ut.) 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå