Gå til innhold

Tips til kjøp av enkel kapselmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann.

Tenker å kjøpe en enkel kapselmaskin. Det er kun meg i boligen, så det er praktisk å kunne lage kun en kopp kaffe i blant.

Jeg drikker kun koffeinfri kaffe, og er vant til pulverkaffe. Har med andre ord ingen store krav, og det viktigste er at maskinen er rimelig i bruk og at utvalget av kapsler er bra.

Har lenge vurdert en Senso maskin ettersom den har de mest miljøvennlige putene, men ser også på Nespresso maskiner. Er det noe med hvilke Nespresso maskiner som kan bruke hvilke kapsler? De brukes jo av mange ulike merker, men jeg ikke forstått om det er forskjell på kapslene til originale Nespresso maskiner, rekker om det funker med en slik som denne:
https://www.power.no/kjoekkenmaskiner/kaffe-og-te/kapselmaskin/nespresso-vertuo-next-kapselmaskin-by-delonghi-matt-svart/p-2001985/

Btw. Jeg er godt fornøyd med smaken på Senso også. Både puter og kapsler er ganske rimelig når man bestiller på kaffek.no, så jeg må bare lande på modell. Jeg er litt gira på Nespresso (smaken er jo merkbart bedre), men fornuften sier Senseo. Aeropress og lignende forslag er ikke aktuelt 🙂

Setter pris på alle tilbakemeldinger.

Endret av torbjornhb
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...