Gå til innhold

Her er vinnerne fra årets The Game Awards

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde ønsket at KCD2 fikk en reward, men det var et vanskelig år. E33 fortjener absolutt mange av prisene!

Synd at spill som Wuthering Waves og Genshin Impact fikk så mange stemmer i Players Voice. De er jo ikke en gang lansert i år. Har de bare "kjøpt" stemmer, ved å love bort rewards? Ser poster av brukere som har opprettet 50 kontoer, bare for å stemme på de

Endret av tct93
  • Liker 1
Skrevet

Mange velfortjente priser men årets rollespill skulle ikke gått til Clair Obscure. Man har svært lite valgfrihet i det spillet og det fantes mer verdige vinnere. Er ellers enig i alt prisdrysset til Clair Obscure.

Skrevet
JornHansen skrev (20 timer siden):

Mange velfortjente priser men årets rollespill skulle ikke gått til Clair Obscure. Man har svært lite valgfrihet i det spillet og det fantes mer verdige vinnere. Er ellers enig i alt prisdrysset til Clair Obscure.

Enig med deg. Synes også man kan argumentere for beste stemmeskuespill til Troy Baker i DS2.

Skrevet
Peteguy skrev:
JornHansen skrev (20 timer siden):

Enig med deg. Synes også man kan argumentere for beste stemmeskuespill til Troy Baker i DS2.

Har ikke kommet så langt i DS2 ennå at jeg har møtt på han, men vet det blir artig =D Gleder meg alltid å komme hjem til en runde DS2, selv om den, hittil, ikke er oppe med originalen.
Skrevet
Chaos_Niddhogg skrev (10 timer siden):

Har ikke kommet så langt i DS2 ennå at jeg har møtt på han, men vet det blir artig =D Gleder meg alltid å komme hjem til en runde DS2, selv om den, hittil, ikke er oppe med originalen.

Selv synes jeg tok seg veldig opp på siste halvdel. Håper du opplever det samme.

Skrevet

Overrasket over at the last of us 2 serien vant da jeg syntes det var en stor nedtur sammenlignet med første sesong, men konkurransen har nok ikke vært så stor i år. Sikkert blitt bortskjemt de siste årene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...