Spillredaksjonen Skrevet fredag kl 04:31 Skrevet fredag kl 04:31 Her er vinnerne fra årets The Game Awards Les hele saken på Gamer.no»
tct93 Skrevet fredag kl 09:48 Skrevet fredag kl 09:48 (endret) Hadde ønsket at KCD2 fikk en reward, men det var et vanskelig år. E33 fortjener absolutt mange av prisene! Synd at spill som Wuthering Waves og Genshin Impact fikk så mange stemmer i Players Voice. De er jo ikke en gang lansert i år. Har de bare "kjøpt" stemmer, ved å love bort rewards? Ser poster av brukere som har opprettet 50 kontoer, bare for å stemme på de Endret fredag kl 09:53 av tct93 1
JornHansen Skrevet fredag kl 14:04 Skrevet fredag kl 14:04 Mange velfortjente priser men årets rollespill skulle ikke gått til Clair Obscure. Man har svært lite valgfrihet i det spillet og det fantes mer verdige vinnere. Er ellers enig i alt prisdrysset til Clair Obscure.
Peteguy Skrevet i går, 10:11 Skrevet i går, 10:11 JornHansen skrev (20 timer siden): Mange velfortjente priser men årets rollespill skulle ikke gått til Clair Obscure. Man har svært lite valgfrihet i det spillet og det fantes mer verdige vinnere. Er ellers enig i alt prisdrysset til Clair Obscure. Enig med deg. Synes også man kan argumentere for beste stemmeskuespill til Troy Baker i DS2.
svenka Skrevet i går, 10:53 Skrevet i går, 10:53 LampeLars94 skrev (41 minutter siden): E33 tok årets indiespill??? Ja, i teorien er det et indiespill 😉
Chaos_Niddhogg Skrevet i går, 12:19 Skrevet i går, 12:19 Peteguy skrev: JornHansen skrev (20 timer siden): Mange velfortjente priser men årets rollespill skulle ikke gått til Clair Obscure. Man har svært lite valgfrihet i det spillet og det fantes mer verdige vinnere. Er ellers enig i alt prisdrysset til Clair Obscure. Enig med deg. Synes også man kan argumentere for beste stemmeskuespill til Troy Baker i DS2. Har ikke kommet så langt i DS2 ennå at jeg har møtt på han, men vet det blir artig =D Gleder meg alltid å komme hjem til en runde DS2, selv om den, hittil, ikke er oppe med originalen.
Peteguy Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Chaos_Niddhogg skrev (10 timer siden): Har ikke kommet så langt i DS2 ennå at jeg har møtt på han, men vet det blir artig =D Gleder meg alltid å komme hjem til en runde DS2, selv om den, hittil, ikke er oppe med originalen. Selv synes jeg tok seg veldig opp på siste halvdel. Håper du opplever det samme.
Vikingfinger Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Tongo skrev (På 12.12.2025 den 10.26): Jadaaa, så fortjent at E33 vant!!! Ikke årets rollespill, den prisen skulle gått til KCDII, noe de fleste er enige i.
herzeleid Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Overrasket over at the last of us 2 serien vant da jeg syntes det var en stor nedtur sammenlignet med første sesong, men konkurransen har nok ikke vært så stor i år. Sikkert blitt bortskjemt de siste årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå