Gå til innhold

Håndball-VM kvinner

Tussi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og da er Sveriges deltakelse en total fiasko, med mindre det skjer et mirakel

Og det gjorde det ikke. Angola var et bra og artig lag 

Endret av Tussi
Skrevet
^fmj skrev (3 minutter siden):

Det var bedre før, nå om dagen er det rimelig kjedelig når nesten alt av resultater er bestemt på forhånd.

Ja. Det er ikke spennende når Norge spiller, men når det blir vinn eller forsvinn er det jo noe mer artig da, dette er virkelig advent for meg 😁

Skrevet (endret)

Eneste spennende kampen blir vel finalen mot Frankrike.

Jeg har mange minner relatert til kvinnehåndballen, for egen del har det mistet noe av magien. Det var moro at generasjon Oftedal fikk OL-gullet sitt i fjor, skulle gjerne sett at Russland også hadde vært med, på grunn av det sportslige. Jeg støtter utestengelsen.

Jeg var på tribunen da OL-gullet endelig kom i 2008, det er et fint minne. Det hadde jeg ventet på lenge, OL-semifinalen i Sydney mot Ungarn var forferdelig, da levde jeg meg veldig inn i det. Det tapet er kun overgått av tapet mot Spania i 2003 som medførte at det ikke ble noe OL i Athen.

OL-finalen i Atlanta mellom Danmark og Sør-Korea er en personlig høydare som er helt der oppe for meg. Sør-Korea med Leganger i mål hadde knust danskene.

Endret av ^fmj
Skrevet
^fmj skrev (3 minutter siden):

Eneste spennende kampen blir vel finalen mot Frankrike.

Ja. Dette er latterlig, vi spiller mot 2 plass i gruppen, og de har scoret 4 mål på 22 min

Skrevet (endret)

Jeg forstår at denne tråden ikke er populær.  Vi slår gruppe-2er med 33-14 , det er faktisk ikke artig i det hele tatt... det er direkte kjedelig, selv om de norske jentene skal ha absolutt kred 

82 plussmål, Brasil hadde 4

Endret av Tussi
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg liker å følge håndball-VM og forbinder det med jul, men dette mesterskapet har jeg ikke fulgt særlig med på.. Det er rett og slett kjedelig å se på når forskjellen er så stor. Blir vel sikkert en spennende finale i det minste. 

• Liker 1
Skrevet
iGlenn skrev (22 minutter siden):

Jeg liker å følge håndball-VM og forbinder det med jul, men dette mesterskapet har jeg ikke fulgt særlig med på.. Det er rett og slett kjedelig å se på når forskjellen er så stor. Blir vel sikkert en spennende finale i det minste. 

Jeg har sett de norske kampene, men jeg hadde ikke trodd at gruppefinalen skulle bli den mest ujevne kampen til nå

Norge pleier å ha en dårlig kamp per mesterskap, men vanskelig å se når den skal komme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...