Mafalda Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vurderer elbil nå, og etter å ha prøvd mange varianter, er det Volvo c40 og Audi Q4 som er favoritt. Jeg syns det er vanskelig; begge har gode kjøreegenskaper og ligger noenlunde likt i pris. Volvo så klart kvikkere og mer morsomt, men det er ikke det som er viktig. Jeg trenger ikke plassen i Q4, jeg bare liker den godt. Begge relativt lik km stand og garanti, og lader vel ganske hurtig. Det som skiller seg ekstra positivt ut for Volvo: - 3 trinns oppvarming av ratt. Hos Audi blir rattet veldig varmt, så kan ikke ha det på hele tiden. - Bedre infotainment system og multifunksjon på ratt - Alarm, og litt rimeligere forsikring - Mindre "klumpete" eksteriør, men har for all del ingen praktisk betydning. - 360 graders kamera parkering Positivt for Audi: - Føles mer stødig under kjøring - Føles mer premium - Ekstra god plass til passasjerer bak (som jeg ikke så ofte har ) - Ca 70 km lenger rekkevidde Begge er sikkert gode biler på hver sin måte, men jeg vil gjerne høre om fordeler/ulemper rundt ting jeg kanskje ikke selv har tenkt på. Er den ene mer driftssikker eller dyrere/blligere å holde over tid? Sikkert flaks/uflaks, men hører gjerne om erfaringer/synspunkter
Complexity Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden (endret) Ikke vurdert VW ID.4 eller Skoda Enyaq? Er vel samme bil som Audien bare at alt er billigere siden Audi logoen ikke er der.. Ford sine biler (Explorer, Capri) er også samme platform som Audien og burde kansje og sjekkes ut. Endret 35 minutter siden av Complexity
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå