Boing_80 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Hei! Jeg har en bensindreven bil som ble kjøpt i 2014 og som jeg fremdeles kjører nå (Kia Rio). Imidlertid har jeg fått opp øynene for elbil og er usikker på om det lønner seg å kjøpe en nå. Kan dere som har kjennskap til elbiler si noe om det - argumenter for og mot? Jeg har ikke tenkt å kjøre langt, men innenfor Innlandet kommune. Elverum, Hamar, Gjøvik. Noen få ganger blir det tur til Oslo. Det er bare jeg som vil bruke den og trenger ikke mye plass til ting. Favorittmerket mitt er BMW Håper problemstillingen min er tydelig. Endret 1 time siden av Boing_80
HF- Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Boing_80 skrev (22 minutter siden): Hei! Jeg har en bensindreven bil som ble kjøpt i 2014 og som jeg fremdeles kjører nå (Kia Rio). Imidlertid har jeg fått opp øynene for elbil og er usikker på om det lønner seg å kjøpe en nå. Kan dere som har kjennskap til elbiler si noe om det - argumenter for og mot? Jeg har ikke tenkt å kjøre langt, men innenfor Innlandet kommune. Elverum, Hamar, Gjøvik. Noen få ganger blir det tur til Oslo. Det er bare jeg som vil bruke den og trenger ikke mye plass til ting. Favorittmerket mitt er BMW Håper problemstillingen min er tydelig. Kan du lade heime? Kor mykje har du tenkt å bruke på bil? Dersom du vil ha ny elbil bør du hive deg rundt før momsen auker ved nyttår
Boing_80 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden HF- skrev (Akkurat nå): Kan du lade heime? Kor mykje har du tenkt å bruke på bil? Dersom du vil ha ny elbil bør du hive deg rundt før momsen auker ved nyttår Ja, jeg har muligheten for å lade hjemme. Jeg er litt usikker på om jeg bør kjøpe helt ny elbil eller brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå