Gå til innhold

Bungie innrømmer at Destiny 2: The Edge of Fate ble et bomskudd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke noen hos bungie har prøvd å spille spillet sitt.

Det er mulig de spiller gjennom de nye delene de lanserer, men det er helt umulig å tro at dem spiller spillet slik spillerne selv opplever det.

Om du er en ny, eller returnerende spiller, så har Destiny 2 en av de værste opplevelsene du kan gå gjennom.

Spillet virker å være designet for å få vekk spillere, ikke for å få nye eller holde på dem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiller ikke Destiny for å spille en Star Wars historie.... Håper denne tilnærmingen feiler. Og støtter fult ut det som blir sagt over. Det er håpløst å komme inn som ny spillere, og da spesielt å få med nye venner i denne suppa av en opplevelse. 

Skrevet

"Bungie er fullt klar over situasjonen, og vet hvor ting gikk galt." Det tror jeg rett og slett ingenting på. Bungie kødder med oss så intenst. Kunne skrevet en bok om slik de har holdt på med dette spillet. Det neste blir vel at de tar bort gjallarhorn, for å så gi det til oss igjen gjennon en betalingsmur.
Det eneste vi trenger nå er Destiny 3 og blanke ark

Skrevet
Iki skrev (5 timer siden):

Jeg tror ikke noen hos bungie har prøvd å spille spillet sitt.

Det er mulig de spiller gjennom de nye delene de lanserer, men det er helt umulig å tro at dem spiller spillet slik spillerne selv opplever det.

Om du er en ny, eller returnerende spiller, så har Destiny 2 en av de værste opplevelsene du kan gå gjennom.

Spillet virker å være designet for å få vekk spillere, ikke for å få nye eller holde på dem.

De bryr seg kun om streamers, alt er basert rundt de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...