Gjest e973a...e03 Skrevet fredag kl 17:12 Skrevet fredag kl 17:12 Er Nakentid en seriøs side der man kan finne seg en partner? Erfaringer noen? Anonymous poster hash: e973a...e03
Mr.Duklain Skrevet fredag kl 17:40 Skrevet fredag kl 17:40 Gjest e973a...e03 skrev (25 minutter siden): Er Nakentid en seriøs side der man kan finne seg en partner? Erfaringer noen? Anonymous poster hash: e973a...e03 Jajo, hvis det er en sexpartner eller at du skal være partner i en ronkering, så er det stedet for deg. Hvis du ser etter den "rette", så finnes det bedre steder. 2
Milhouse85 Skrevet fredag kl 18:00 Skrevet fredag kl 18:00 https://erotikkguiden.org/nakentid/ Bra artikkel om nettstedet. Som mann, er nok sjansen din til å finne en sex-partner veeeeeeeeeeeldig liten. Og hadde jeg vært dame, hadde jeg nok valgt helt andre kanaler å prøvd meg på. Tror nok nettsiden fungerer best for par, interesserer i swingers/cruisingmiljøet eller dem med en helt spesiell kink. Jeg vil påstå at Tinder er et langt bedre verktøy i søken på en sex-partner. Der har du i det minste verifiserte profiler. Det aller beste er nok å bare få ræva ut av sofaen, kle seg anstendig, og pelle seg ut på en hvilken som helst bar eller uteplass å bare snakke med folk. "Enkelt" og greit. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå