Gjest 03488...d3d Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden Jeg er alenemor til 4 barn. Jeg innser min begrensning. Jeg klarer ikke å ta meg av de! De krangler som bustene fyker ! Jeg makter ikke å ha alle sammen samtidig! Far stiller ikke særlig opp, han er likegyldig til at barna kanskje må flytte til fremmede. Jeg har det siste året begynt å drikke alkohol for å overleve dagene. Det er helt forferdelig! Jeg får litt avlastning, men det er ikke nok. 2 av barna har diagnoser Anonymous poster hash: 03488...d3d
Gjest 00bbd...d65 Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden Som voksen mann i 30 årene som har vokst opp med mye alkohol i familien, barna dine får det bedre i et hjem uten alkohol. Om det er ditt hjem eller noen andres blir opp til deg og far. Anonymous poster hash: 00bbd...d65
Gjest 03488...d3d Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden Gjest 00bbd...d65 skrev (1 minutt siden): Som voksen mann i 30 årene som har vokst opp med mye alkohol i familien, barna dine får det bedre i et hjem uten alkohol. Om det er ditt hjem eller noen andres blir opp til deg og far. Anonymous poster hash: 00bbd...d65 Det er ikke mye alkohol. Problemet er at jeg ikke klarer å ta meg av barna. Anonymous poster hash: 03488...d3d
Gjest 03488...d3d Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden Frank Olsen skrev (8 minutter siden): Ta kontakt med barnevernet. Hva kan de hjelpe med? Anonymous poster hash: 03488...d3d
Gjest 88f24...95e Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden Har du et greit nettverk? Kirke? Noen som i samarbeid kan avlaste deg slik at du takler hverdagen og barna? Kanskje i samarbeid med barnevernet? Øvrig fanilie? Jeg snakker uten erfaring om dette, men jeg tror at så lenge man som forelder ønsker det beste for barna sine aå finnes det alltid en løsning der man ikke bare skilles ad... Men det kan være du må ha mye avlastning en periode Anonymous poster hash: 88f24...95e
Gjest 00bbd...d65 Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden Just now, Guest 03488...d3d said: Det er ikke mye alkohol. Problemet er at jeg ikke klarer å ta meg av barna. Anonymous poster hash: 03488...d3d Kanskje du burde begynne her? https://www.bufdir.no/familie/familievernkontorer/ Deres interesse er å få familier på rett kurs. Bare vær forberedt på at de involverer barnevernet hvis de føler et er til barnas beste. Min erfaring med de, som ikke er så veldig mye erfaring, er at de ofte spør de små hva de føler er best, og gjør en grundig vurdering av helhetsbildet basert på det de får vite fra alle parter. Anonymous poster hash: 00bbd...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå