Spillredaksjonen Skrevet mandag kl 19:48 Skrevet mandag kl 19:48 Dette er dei beste Black Week-tilboda Me plukkar ut våre favorittar. Les hele saken på Gamer.no»
simalarion Skrevet i går, 12:43 Skrevet i går, 12:43 (endret) Nok en IDE hentet fra Kapitalistenes Høyborg som i utgangspunktet var Black Friday som er linket til Thanks Giving i USA. Nå er dette i Norge blitt Black Month/Week å det helt åpentlyst av 99% av dette "salget" er i realiteten Lagertømming av ->utgående varer/modeller godt blandet med Lure priser da vi ser at prisen er satt drastisk opp i Aug/Oct for at tilbudet skal se bedre ut på "Black Friday/Week/Month (neste blie Black YEAR) men havner i realiteten ca der prisen var fra før, som oftest hundrelapper som skiller..... Endret i går, 12:45 av simalarion 1
Zeph Skrevet i går, 13:36 Skrevet i går, 13:36 simalarion skrev (51 minutter siden): Nok en IDE hentet fra Kapitalistenes Høyborg som i utgangspunktet var Black Friday som er linket til Thanks Giving i USA. Nå er dette i Norge blitt Black Month/Week å det helt åpentlyst av 99% av dette "salget" er i realiteten Lagertømming av ->utgående varer/modeller godt blandet med Lure priser da vi ser at prisen er satt drastisk opp i Aug/Oct for at tilbudet skal se bedre ut på "Black Friday/Week/Month (neste blie Black YEAR) men havner i realiteten ca der prisen var fra før, som oftest hundrelapper som skiller..... Det burde ikkje overraske nokon at kampanjene til ein butikk er for å selge meir. Dei gjer ikkje dette for å vere snille mot folk og tape penger, sjølv om enkelte butikkar kanskje kjennes seg tvunget til å redusere prisane for å få solgt noko denne månaden. 1
joandreas Skrevet i går, 13:57 Skrevet i går, 13:57 (endret) Tilbud på prosessoren når ram prisene er hinsides. Tipper jeg beholder 5800x3d en god stund til. Endret i går, 13:59 av joandreas 1
simalarion Skrevet i går, 14:29 Skrevet i går, 14:29 Zeph skrev (45 minutter siden): Dei gjer ikkje dette for å vere snille mot folk og tape penger Som overhodet ikke er poenget mitt?, poenget mitt er jo innlysende at "de" som du refererer til forsøker alt de kan for å prøve folk å overbevise nettopp om det motsatte, det er der den dårlige moralen ligger... spesielt når prisen økes i Aug/Okt for at det skal se bedre ut (Halloween, CyberMonday, Single Day, Valentine day, Black .... , Baby shower er alt adpoptert fra USA å skapt får å selge mest mulig)
TST Skrevet i går, 15:47 Skrevet i går, 15:47 Det er så enkelt å sjekke prishistorikk nå at det nesten ikke er mulig å anklage butikker for å lure noen. Jeg sjekker alltid, uansett årstid, hva en vare har kosta de siste årene. Først da vet jeg om det faktisk er en god pris. 2 2
Enceladus Skrevet i går, 18:59 Skrevet i går, 18:59 Det er bilde av et Meta Quest 2 VR headset i artikkelen men det står da ingenting om dette ellers i artikkelen?
simalarion Skrevet i går, 19:06 Skrevet i går, 19:06 (endret) TST skrev (3 timer siden): Det er så enkelt å sjekke prishistorikk nå at det nesten ikke er mulig å anklage butikker for å lure noen. Jeg sjekker alltid, uansett årstid, hva en vare har kosta de siste årene. Først da vet jeg om det faktisk er en god pris. Ja, så da er det enda merkeligere at Flere har fortsatt med samme praksisen på de få tingene jeg har sjekket når dert er såpass lett å ta dem med buksen nede (man trenger ikke en gang å vite hva varen egentlig er verdt, bare å google litt), merker meg også at de største aktørene har nøyaktig samme pris, ren Magi ... Edit: Feks den nå utgåtte SonyHeadset modellen Sony WH-1000XM4 Komplett påstår den kostet: Men 3190 har ikke dette kostet om du søker 2 år tilbake en gang men det produktet ble satt opp til 2700 i Oktober... Uansett skal Komplett ha de til at man sparer 900 kr, men det må være med tanke på prisen for for over 2 år siden da, får man sparer 199 kr i forhold til prisen i Sommer & August: Endret i går, 19:16 av simalarion 1
Zeph Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden simalarion skrev (10 timer siden): Ja, så da er det enda merkeligere at Flere har fortsatt med samme praksisen på de få tingene jeg har sjekket når dert er såpass lett å ta dem med buksen nede (man trenger ikke en gang å vite hva varen egentlig er verdt, bare å google litt), merker meg også at de største aktørene har nøyaktig samme pris, ren Magi ... Edit: Feks den nå utgåtte SonyHeadset modellen Sony WH-1000XM4 Komplett påstår den kostet: Men 3190 har ikke dette kostet om du søker 2 år tilbake en gang men det produktet ble satt opp til 2700 i Oktober... Uansett skal Komplett ha de til at man sparer 900 kr, men det må være med tanke på prisen for for over 2 år siden da, får man sparer 199 kr i forhold til prisen i Sommer & August: Komplett reklamerer sjølvsagt ikkje med rabatt samanlikna med andre butikkar. Det du "sparer" er forskjellen mellom fullprisen til Komplett og BF-prisen. Som du viser har du kunnet kjøpe dei til godt under 3190,- lenge frå andre butikkar, som demonstrerer nytten av tenester som Prisjakt, men eg synest ikkje Komplett gjer noko feil her. Dei satte prisen opp frå 2490,- i slutten av september for å kunne reklamere med 900,- kr i rabatt, men det er lov. 1 1
simalarion Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Ok det er lov, ja det setter jo denne praksisen i et helt annet lys... 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå