Gå til innhold

SV vil gi 2 millioner til Islamsk Råd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
leticia skrev (4 minutter siden):

Er Erna på vei til å bytte parti? Det der var en knallrød kjole 😇

Bedre rød enn... Var det blå? Nå er du forferdelig utsatt altså, og sikkert mistenkt av både CIA og FBI og i unåde hos de allmektige selv? 😉

Skrevet
On 11/25/2025 at 8:51 AM, obygda said:

Synes det er problematisk om den norske kirken ikke skulle få offentlige midler til f.eks å drifte. Sånn sett er det helt greit at man gir offentlig støtte til andre religioner også. Men det må være kontroll på hva pengene går til og det bør være en grense der mhp antall medlemmer og støtte. F.eks minst 100.000 medlemmer før støtte deles ut. 

Kan vi ha en religion som gir medlemsutbytte? Da kan vi begynne å snakke!

Skrevet
On 11/25/2025 at 1:20 PM, obygda said:

Det blir fort veldig dyrere med f.eks begravelser,brylupp og bare det å ha en grav å gå til kan fort bli veldig dyrt. Det andre er at svært mange kirker i dette landet er kulturminner i seg selv. Jeg mener det er fornuftig å ta vare på kulturhistorien vi har. Selv om jeg ikke er personlig kristen erkjenner jeg verdien av å ta vare på kirkebygg og våre tradisjoner. Jeg tror vi får et dårligere samfunn om man bare kaster alt på havet. 

Kirken er det største fremmede symbolet på ødeleggelsen av vår kultur og tradisjoner.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Abigor skrev (10 minutter siden):

Kan vi ha en religion som gir medlemsutbytte? Da kan vi begynne å snakke!

Maa dessverre skuffe deg med, at de forventer 10% av midlene dine i kollekten.

Det samme i arbeidsinnsats / dugnad, for menigheten ogsaa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...