Spillredaksjonen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Alt går faktisk bra hos Ubisoft Ubisoft har avklart hva som drev dem til å stanse aksjehandel for en uke siden. Les hele saken på Gamer.no»
Boss-Znakemaster Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Håper personlig at det vil gå positivt. Ubisoft har hadd diverse spill jeg har likt, men når jeg ser denne overskriften så kan jeg ikke annet enn å se for meg denne:
Milarwen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Så AC shadows og Mirage overpresterer i følge Ubisoft men samtidig har færrest spillere som spiller det akkurat nå enn eldre titler som Origins, Odyssey og Valahalla på steam? Ubisoft hevder AC shadows/mirage presterer dårlig på steam, men det er bare fordi der kan man se statistikk og statistikken på Steam ser ikke bra ut. Man trenger ikke være kjernefysiker for å skjønne at en slik påstand ikke henger på greip. Ubisoft bedyrer at de gjør det bra men har ingen tall å slenge i bordet. Endret 4 timer siden av Milarwen
CrazyChristian Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden De brant seg selv og nektet å slukke brannen
Chaos_Niddhogg Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 1 hour ago, Milarwen said: Så AC shadows og Mirage overpresterer i følge Ubisoft men samtidig har færrest spillere som spiller det akkurat nå enn eldre titler som Origins, Odyssey og Valahalla på steam? Ubisoft hevder AC shadows/mirage presterer dårlig på steam, men det er bare fordi der kan man se statistikk og statistikken på Steam ser ikke bra ut. Man trenger ikke være kjernefysiker for å skjønne at en slik påstand ikke henger på greip. Ubisoft bedyrer at de gjør det bra men har ingen tall å slenge i bordet. OM SHadows hadde solgt så bra som de skal ha det til hadde de tatovert de tallene i øynene til folk så vi kunne se det resten av livene våre. Eller i hvert fall brukt mye tid til å fortelle både fans og investorer om det, men er åpenbart de ikke har gode tall å vise. Eller så har de historiens mest ubrukelige PR avdeling. Ubsoft har danset rundt grøten så mye nå at de bare ikke er til å stole på. De hadde visst og veldig lyst til å stoppe Steam med Steam charts/statistikken. Er bare å se på aksjene dems så ser vi og hvor mye investorer stoler på dem....
Iki Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Chaos_Niddhogg skrev (2 timer siden): OM SHadows hadde solgt så bra som de skal ha det til hadde de tatovert de tallene i øynene til folk Vi har rapporten nå. Du kan selv lese den. Det står hvor bra spillet gjør det, hvor mye dem tjener på det, etc. Hvilke platformer folk spiller på, hvor mye, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå