Spillredaksjonen Skrevet lørdag kl 15:55 Skrevet lørdag kl 15:55 Debatt: For oss som både elsker og hater Xbox Er det egentlig lov å like Xbox? Les hele saken på Gamer.no»
MrLuni Skrevet lørdag kl 16:26 Skrevet lørdag kl 16:26 Xbox og Playstation. Samma ulla og ytelse. Jeg kjøpte Xbox pga xboxlive, som er dritbra. Får shitloads for pengene.
Chaos_Niddhogg Skrevet lørdag kl 17:05 Skrevet lørdag kl 17:05 Smaken er som rassen, den er delt. Folk må da få like hva faen de like vil. Er helt lov å diskutere slike ting uten å trolle andre. Helt sant. Jeg datt av Xbox bølgen med XO og de klarte aldri å snøre meg inn igjen. GP for meg er og meningsløst mangel på tid uansett og har nok penger til å kjøpe noen spull i ny og ned. Dessuten så er mange av favorittspillene mine ikke tilgjengelig der og om de kommer er det alt for lang ventetid. I hvert fall hittil. Men om du/dere digger det så bare kos dere massevis =)
Lostfields Skrevet lørdag kl 17:48 Skrevet lørdag kl 17:48 Liker xbox fordi det ikke er så stor forskjell om man bruker pc eller boks, og bedre skal det bli. Synes riktignok at det er ganske sært at USB headset ikke fungerer på boxen, men PS og PC ikke har noe trøbbel med det.
vidor Skrevet lørdag kl 18:01 Skrevet lørdag kl 18:01 Xbox prøvde å rydde opp med Phil Spencer etter XO fadesen, men har klart å rote ting til igjen basert på grådighet og inkompetanse. Konsollmarkedet fremover blir kun investert i hvis de beviser resultater. Null tillit ellers.
Vikingfinger Skrevet lørdag kl 19:54 Skrevet lørdag kl 19:54 MrLuni skrev (3 timer siden): Xbox og Playstation. Samma ulla og ytelse. Jeg kjøpte Xbox pga xboxlive, som er dritbra. Får shitloads for pengene. En myte det der... Gamepass er oppskrytt så det holder, 1 1
vidor Skrevet lørdag kl 20:26 Skrevet lørdag kl 20:26 31 minutes ago, Vikingfinger said: En myte det der... Gamepass er oppskrytt så det holder, Nå er det Gimp Ass, ja Det var bra når det kom. 1 1
omp9 Skrevet lørdag kl 20:34 Skrevet lørdag kl 20:34 vidor skrev (7 minutter siden): Nå er det Gimp Ass, ja Det var bra når det kom. Er vel bra nå også, men altfor dyrt!
vidor Skrevet lørdag kl 21:01 Skrevet lørdag kl 21:01 24 minutes ago, omp9 said: Er vel bra nå også, men altfor dyrt! Det ironiske med hele Xbox greia er at MS startet det hele fordi de var redde for at Sony skulle få etablert seg med en "PC" i hjemmet med PS2.
vidor Skrevet søndag kl 02:23 Skrevet søndag kl 02:23 19 minutes ago, CrazyChristian said: ingen bryr seg om hva du liker... Vil gjerne få takke deg for dette innsiktsfulle og seriøse bidraget i denne debatten. Det formelig dirrer av formidlingsglede og sjeldent dypt kunnskapsnivå. Er dessverre alt for sjeldent det kommer slike bidrag, så jeg håper du fortsetter. For min del prøver jeg å unngå autotrekk for å heller kjøpe de tingene som virkelig er bra. Er rimelig sikker på at det lønner seg etter hvert, og jeg unngår også å bruke mye tid på mediokre spill jeg neppe ville lastet ned ellers. MS prøvde å hente seg inn med Game Pass men de fikk for lite volum for at de vurderte det som en langvarig suksess. 1
Fawesum Skrevet søndag kl 02:54 Skrevet søndag kl 02:54 "I det siste virker det som de har sittet stille i båten. Series S/X surrer og går. Generasjonen har ikke skapt lignende kontroverser som den foregående." ????????? 1
vidor Skrevet søndag kl 03:54 Skrevet søndag kl 03:54 56 minutes ago, Fawesum said: "I det siste virker det som de har sittet stille i båten. Series S/X surrer og går. Generasjonen har ikke skapt lignende kontroverser som den foregående." ????????? Ja, en kan vel si at en ikke er superfokusert på ballen om en sier dette. MS har gjort og sagt så mye rart om Xbox sin fremtid at jeg mer eller mindre har gitt dem opp og kun forholder meg til hva de gjør fysisk fremover.
Molv Skrevet søndag kl 09:58 Skrevet søndag kl 09:58 Ps2-guttenes prismas mot game pass er urettferdig. Sammenlignet med Tv2 play total uten reklame. 469kr. Xbox ultimate 309kr. Pris pr time underholdning for meg er knockout vs tv2play. Må vel kunne si det var billig før. Går du fra ultimate til premium koster det 150kr, som fortsatt er et bra tilbud. For meg som har barn synes jeg også xgp er genialt hvis vi skal spille sammen, en på pc og en på xbox. Hjemme xboxen kan alle brukere bruke gamepasset på, så kan jeg bruke hpvedkonto på pcen, og alle kan spille alle spill, samtidig. Xbox familie appen er også helt enestående, hører med jeg ikke vet hvordan den er sammenlignet med ps4 sin app, men sammenlignet med nintendo er den en tier, mens nintendo havner på 3.
Fahlar Skrevet i går, 06:48 Skrevet i går, 06:48 Har begge deler nå, samt en gaming-pc, men er opprinnelig en ps-spiller, som har hatt alle 5 opp igjennom. Selv om Nintendo var min første konsoll. Min erfaring er at ps5 har best grensesnitt og de har de beste exlusive spillene som treffer meg. xbox har den beste håndkontrolleren, og jeg liker hvordan game pass fungerer for både pc og xbox og at jeg på flere titler kan switche mellom disse og fortsette å spille på samme save. Men har et tidvis forvirrende grensesnitt og jeg trykker mye rundt fortsatt. PC er bare enkelt og greit den uovertrufne vinneren innen gaming. Om man vil spille med kontroll kan man gjøre det med både xbox-kontrolleren eller ps5-kontrolleren, mens utvalget, grafikken og muligheten til å modde bare danker ut de to andre totalt. Men så er det dette med å sitte i sofaen å game da
cheapass Skrevet i går, 13:09 Skrevet i går, 13:09 Har eid alle konsollene til både xbox og PlayStation. Begge har sine fordeler, men heller mot xbox grunnet elite kontrolleren samt muligheten for å spille på pcen (xbox anywhere). Cloud gaming fungere også bra da man kan koble kontrollen til mobil telefonen. Litt stiv den prisøkning, men trenger ikke ultimate. 169 kr mnd er overkommelig. Har også PlayStation premium. Føler gamepass er bedre. Eneste som irriterer meg er hvor enkelt folk adoptere streamere sine meninger. Spill på det du trives med tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå