lars44 Skrevet fredag kl 15:48 Skrevet fredag kl 15:48 (endret) Hvordan er mulig å gjøre mere feil en Telenor var bedre når hadde gon men Telenor hvis de gjør feil så klarer de å koble feil i borettslaget gjøre slik at man blir koblet på naboen nett Telenor nekter noe er feil men kan god få montører å se på de det gjør de bare en gang bekrefte det trodde men etter sist Telenor nekter noe er feil ble andre gang bortkastet montøren mener må ringe Telenor så både nektel og Telenor er useriøse eneste de kan gjøre er å refundere det oppgraderte bortkastet men vil ikke løse problemet forstår ikke hvordan er mulig å oppgradere til noe som blir nedgradering.høyeste får er 560 mbit var bedre med gpon fikk vertfall 800 mbit eller bestefall 940 mbit. Forstår ikke hvorfor Telenor kan drive med internett når de ikke har peiling. Er også problemer med WiFi Ruter II får bare beskjed å resettes fungerte ikke bestilte ny fra sommeren ble bare mere problemer så de fikk i retur fra sommeren i juli ennå ikke hørt mere kundeservice har ikke mulighet å hjelpe mere når nekter flere montører besøk. Men er ikke min feil tapte 4000 kr så har dere problemer med Telenor ikke prøv å fikse de blir bare dyrt. Er ikke sikkert de løser problemet. Annet problem må ta halv dag fri fra jobb selv de største sansynligvis kommer mellom kl 15 og 16 og man kan ikke velge montør slik man kan på rørlegger og elektriker så er useriøs yrke. Endret fredag kl 16:05 av lars44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå