Anonymnordmann Skrevet i går, 13:17 Skrevet i går, 13:17 (endret) Har en ganske høy og rask tikkelyd som kommer ved gasspådrag og som "forsvinner" når jeg slipper gassen. Høres veldig godt inne i bilen og virker som at det kommer fra førersiden. Kommer ikke på tomgang, bare når jeg kjører. Det er en Cadillac Coupe Deville Er det noen som vet hva det kan være? Takk for svar 55AF7788-D868-42A1-B34B-1606F173042A.mp4 Endret i går, 13:18 av Anonymnordmann
Trestein Skrevet i går, 16:09 Skrevet i går, 16:09 Anonymnordmann skrev (2 timer siden): Har en ganske høy og rask tikkelyd som kommer ved gasspådrag og som "forsvinner" når jeg slipper gassen. Høres veldig godt inne i bilen og virker som at det kommer fra førersiden. Kommer ikke på tomgang, bare når jeg kjører. Det er en Cadillac Coupe Deville Er det noen som vet hva det kan være? Takk for svar 55AF7788-D868-42A1-B34B-1606F173042A.mp4 12.67 MB · 1 Last ned Sprekt eksos manifoild? 1
El burro Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Kan være ventil/ventilløfter men som nevnt over så kan det også være lekkasje på eksosmanifold. Har akkurat samme lyden på på min HJ60 under pådrag og den dukket opp etter at motoren ble tatt ut av bilen, ventilene ble justert så da er det enten ventilløfter eller lekkasje på eksosmanifold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå