Ludvig86 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hei! fruen er på jakt etter en billig PC med god batteritid. Hun vil ikke bruke mer enn 4000kr og skal kun brukes til surfing. Jeg har funnet en 2019 Macbook Air vi kanskje får prutet litt ned, mens hun har sett på en ny maskin ( https://www.elkjop.no/product/pc-datautstyr-og-kontor/pc/barbar-pc/hp-laptop-15-fc0827no-r3-7320u8128-156-barbar-pc/911984 ) Vil hun få mer igjen ved å gå for Mac’en eller kommer hun bedre ut av å kjøpe denne HP’en?
SpaceHog Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg ville gått for en pent brukt MacBook Air med Apples M1-prosessor (november 2020 ->). De siste MacBook Air med Intel-prosessor kom på markedet i mars 2020. M1-versjonen er i tillegg helt lydløs, siden den ikke har vifte. Hun må nok ut med litt mer kr 4000 -- men du spanderer vel differansen? 😁
Gavekort Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du vil nesten alltid få en bedre opplevelse med å kjøpe en brukt premiummaskin over en ny budsjettmaskin, mac eller ei. Prosessoren er en ganske betydelig nedgradering på Macbooken, og du bør sjekke hva tilstanden er om du kjøper en maskin som er 6 år gammel. Jeg ville kanskje holdt meg til en bruk premiummaskin, men justert litt på parametrene slik at du får noe som er litt nyere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå