Spillredaksjonen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden – Jeg har måter å vekke Johnny Silverhand fra de døde Skaperen av <em>Cyberpunk</em>-universet mener det kan godt gjøres å finne en åpning for Keanu Reeves i oppfølgeren. Les hele saken på Gamer.no»
Meiko Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Jeg ønsker ikke å se noe mer av Johnny Silverhand. Eneste karakteren som ødela Cyberpunk 2077 for meg.
Griever Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Jeg likte Silverhand veldig godt, men synes ikke han trenger å komme tilbake. Han fikk en fin arc. Det er bra det.
Nycon Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Kjære Rolf, for en som ikke har spilt Cyberpunk 2077 enda(grunnet venter til jeg får kjøpt ny pc) så er denne artikkelens tittel svært ødeleggende. Etter min mening har spoilere ingenting i en overskrift å gjøre.
Drunkenvalley Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 11 minutes ago, Nycon said: Kjære Rolf, for en som ikke har spilt Cyberpunk 2077 enda(grunnet venter til jeg får kjøpt ny pc) så er denne artikkelens tittel svært ødeleggende. Etter min mening har spoilere ingenting i en overskrift å gjøre. Det er litt vanskelig å forklare korleis det ikkje er ein spoiler her uten å spoile ting... 😃 1
Zork Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 12 minutes ago, Nycon said: Kjære Rolf, for en som ikke har spilt Cyberpunk 2077 enda(grunnet venter til jeg får kjøpt ny pc) så er denne artikkelens tittel svært ødeleggende. Etter min mening har spoilere ingenting i en overskrift å gjøre. Det er ingen spoiler - Silverhand er død før spillet begynner. 1
Nycon Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Drunkenvalley skrev (17 minutter siden): Det er litt vanskelig å forklare korleis det ikkje er ein spoiler her uten å spoile ting... 😃 Zork skrev (17 minutter siden): Det er ingen spoiler - Silverhand er død før spillet begynner. Åja, forstår xD Når jeg leste overskriften, så bare "f¤#%". Takk for responsen, begge to <3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå