Gå til innhold

Arfan Bhatti: skyldig i medvirkning til terror?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fulgt rettsaken mot Arfan Bhatti; verdrørende medvirkning til terrordrap?

Slik jeg ser det sammenfaller chat-log med agenten meget godt med fantiske forhold. Bhatti inkriminerer seg selv. Forutsatt at det kan fastlås at det er ham i chat med PST. 

Zania Matapour fremstår evneveik og som en loner. Trengte åpenbart hjelp med våpen og logistikk- planlegging, noe Bhatti lett kunne gitt med hans kriminelle kontakter.

Ikke minst er Bhatti en kjent islamist med motiv for udåden, og flagging av pride-hat før angrepet passer godt.

Scorer ellers 24/24 poeng på psykopati utredning, slik at man får bekreftet hvor farlig og slangeaktig han er. Han har vært flink på å slette spor før, men denne gang blir han tatt av screenshots på Telegram.

Min mening er at han burde vært fengslet med forvaring for mange år siden. Blir han det nå, eller unnslipper han nok en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
OleBrum2 skrev (32 minutter siden):

Min mening er at han burde vært fengslet med forvaring for mange år siden. Blir han det nå, eller unnslipper han nok en gang?

Det vil være et sjokk for de fleste hvis ikke disse får en straff av dimensjoner.. Den hatefulle drapsmannen og terroristen Philip Manshaus fikk 21 år. Helt riktig dom.

Det har skjedd mye uforståelig i dette samfunnet før, så om disse to får halvparten og mindre forundrer meg ikke.

Skrevet (endret)

Bhatti har blitt frikjent før, og har 4 godr advokater, men så lenge han faktisk har innrømmet å ha hjulpet ham med å sverge troskap til IS og har skaffet våpen så er det fryktelig vanskelig å se at han skal gå fri nok en gang

Går han fri får han erstatning, noe som ihvertfall er absurd, var det ikke han som ville NAVe fordi det var imot islam å betale skatt til Norge? Mulig jeg tar feil her men

Endret av Tussi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...