Gå til innhold

Arc Raiders lover mye nytt innhold i år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vikingfinger skrev (12 minutter siden):

Dette spillet er GOTY for meg. Beste spillet i år. Er helt avhenging og det virker som om dette spillet har en stor fremtid

Har det noe for seg å spille solo?

Skrevet (endret)
Leffernan skrev (1 time siden):

Har det noe for seg å spille solo?

Absolutt, har kun spilt solo, tror det er den beste opplevelsen. Bruker du fill squad så kan de late som de er venner og dolke deg i ryggen rett før extraction. De fleste er vennlige, blir kun drept av andre i kanskje 2 av 10 runder. Jeg har aldri skutt mot noen uten at de har skutt mot meg først. Man bruker emoten "Hey dont shoot", da hører de som er i nærheten det. Man kan også bruke proximity chat. Man kan også teame opp med folk man treffer. Spillet er utrolig spennende og nervepirrende. Robotene er de egentlige fiendene. Alt du gjør lager lyd og dronene er på vakt. Jeg spilte i 20 timer i går og dagen før til sammen. Er level 16 nå.
Spillet er verdt hver en krone. Det er 350000 som spiller hver dag, det sier litt

Endret av Vikingfinger
Skrevet

Falt ikke helt i smak hos meg. Skyte følelsen i spillet er helt ræva, og det er noe som må fungere i et skytespill etter min mening. Ellers så ble jeg imponert over hvor bra spillet kjører, selv med Low End hardware (Laptop med R5 5600 og 3060) fikk jeg godt over 100fps, noe jeg ikke trodde var mulig med den fantastiske grafikken spillet har.

Skrevet
Mojo Wangen skrev (7 timer siden):

Beste spillet som har kommet ut på mange år, helt utrolig avhengighetsskapende. Men ikke minst, utrolig gjennomført og lydbilde er i en helt egen klasse.

Spillet er utrolig avhengighetsskapende. "skal bare ha en runde til før jeg legger meg!", så blir det 10. Det fine med det er at man velger lengden på runs selv. Noen ganger trenger jeg bare et par minutter før jeg løper til extraction, andre ganger 20 minutter. 
Lydbildet er helt fantastisk, musikken i menyen har litt "stranger things" over seg.

Skrevet
TheKims skrev (3 timer siden):

Skyte følelsen i spillet er helt ræva, og det er noe som må fungere i et skytespill etter min mening. 

Dette er ikke Cod eller Battlefield. Skytinga er fantastisk og det fine er at man mange ganger ikke trenger å løsne av et skudd når man spiller. Våpenene er ment til å fungere slik de fungerer. Man oppgraderer de og får nye etterhvert, i blueprints og med questing. Jeg spiller på ps5 da så vet ikke hvordan det kjennes ut på pc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...