Spillredaksjonen Skrevet 2. november Skrevet 2. november Battlefield 6 får egen modus for de som vil ha en mer avslappet opplevelse Les hele saken på Gamer.no»
Frimann_K Skrevet 2. november Skrevet 2. november Hardcore via server browser er betraktelig mer 'avslappa' enn de vanlige spillmodusene. Selv om det kanskje ikke høres sånn ut. Anbefales varmt!
MultiGamerClub Skrevet 3. november Skrevet 3. november Frimann_K skrev (16 timer siden): Hardcore via server browser er betraktelig mer 'avslappa' enn de vanlige spillmodusene. Selv om det kanskje ikke høres sånn ut. Anbefales varmt! Skal sjekkes ut!
XmasB Skrevet 3. november Skrevet 3. november Har fortsatt ikke klart å få spillet til å starte. Den bare stopper opp med "You need to enable Secureboot" eller noe slikt. Det er, så langt jeg kan se enabled. Ingen av de andre spillene som visstnok bruker samme har problemer (f.eks The Finals eller League of Legends). Etter å ha lest gjennom flere guider, inkludert den offisielle fra EA og bekreftet at alt ser riktig ut i Windows har jeg i grunn gitt opp BF6. Helt ufattelig at man skal inn i bios og rote for å kunne starte et spill. Det minner meg om 90-tallet hvor man måtte aktivere lydkortet og hvilken com-port den skulle benytte for å få lyd, som et alternativ til å bruke minnet på nettverk f.eks. Trodde vi var kommet lenger... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå