Spillredaksjonen Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober Desse spela gler vi oss til i november Krig! Strategi! Høg fart! November har alt! Les hele saken på Gamer.no»
Vikingfinger Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober Call of Duty: Black Ops 7?? Battlefield 6 ler høyt 1
firberblad Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober Spilte mye Sacred 2 i 13fps når det kom ut på ps3, så jeg har et håp om at det nå flyter greit.
simalarion Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober Oooh Assetto Corsa Rally, mulig over moddet Richard Burns`s Rally må få en liten pause igjen ..
Espen_1080 Skrevet 1. november Skrevet 1. november Vikingfinger skrev: Call of Duty: Black Ops 7?? Battlefield 6 ler høyt Bf 6??? Arc Raiders ler høyt
Vikingfinger Skrevet 2. november Skrevet 2. november (endret) Espen_1080 skrev (På 2.11.2025 den 0.22): Vikingfinger skrev (På 31.10.2025 den 18.48): Call of Duty: Black Ops 7?? Battlefield 6 ler høyt Bf 6??? Arc Raiders ler høyt Jeg vet og moderer meg , begynte på Arc Raiders i går kveld så smått og drømte om det i natt. Har spilt 14 timer i dag , for et forrykende flott fyrverkeri av et nervepirrende spill 🤣 Kommer til å drømme om "Hey dont shoot!" i natt. Har kun møtt på noen få rasshuller, ellers er det fleste greie og interessert i det samme som meg, å komme seg ut i live med masse loot 😅 Lurer på hva jeg kommer til å drømme om i natt etter 14 timer i rustbeltet 👀 Endret 3. november av Vikingfinger
BakaBerg Skrevet 3. november Skrevet 3. november Faktisk første måned i år jeg ikke har noen spill jeg har lyst på. Det er sjukt. 10 måneder med minst 1 bra spill. We eating good
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå