Karltorbj Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Boing_80 skrev (3 minutter siden): 37 dager uten faenskapet! Det er så godt å kunne poste disse bildene her fordi jeg føler at jeg ikke vil lyve for noen og dette forumet blir forpliktende. Uansett hadde jeg lurt meg selv om jeg postet, men fremdeles snuste. Gratulerer! Det er tak i deg. Lurer paa om dette kan vaere en motivasjonsfaktor, til aa ikke gi deg. Hvis du sprekker naa, saa kommer du sannsyneligvis til aa trenge lang tid, for aa hente motivasjon til aa proeve igjen. Da maa du enda en gang igjennom de 32 dagene, du har vaert igjennom naa og bare tanken paa de, kan ta i fra deg motet, til aa proeve igjen. For ikke aa snakke om selvbilde, selvtilliten, selvbebreidelsen, i mellomtiden, i motsetning til den stolte selvbeherskelsen, du har naa, som bare vil bli sterkere og sterkere og de vanskelige opplevelsene, som kommer, blir sjeldnere og sjeldnere. Staa paa, aldri gi deg, dette kommer du til aa klare og vil vokse paa det som menneske ogsaa, vi har tro paa deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå