Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ufrivillig sølibat er ikke et valg de fleste menn tar. Men samtidig fremstiller media at alle har tilgang til en partner

Gjest b1a0e...c2e

Anbefalte innlegg

Gjest b1a0e...c2e
Skrevet

Dette er egentlig en sak fra Tv2 om lite bloddonasjon, men blodbanken kan ikke ta imot med mindre du ikke har hatt sex på 6 måneder. Og så kommer det en kommentar der det treffer meg som lever ufrivillig sølibat og ikke har hatt sex på et tiår tror jeg: 'Vi vil jo at folk skal nyte livet og ikke leve i sølibat'. Ja enkelt for de aller fleste å si sånt. Poenget mitt med denne tråden er hvis sex er ikke så viktig i livet, hvorfor blir vi bombadert fra alle kanter at det er nytelser og å ikke ha sex blir sett som unormalt eller taper i verste fall?

Tv2: Sex regelen som gjelder alle

Anonymous poster hash: b1a0e...c2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjest b1a0e...c2e skrev (14 minutter siden):

Dette er egentlig en sak fra Tv2 om lite bloddonasjon, men blodbanken kan ikke ta imot med mindre du ikke har hatt sex på 6 måneder. Og så kommer det en kommentar der det treffer meg som lever ufrivillig sølibat og ikke har hatt sex på et tiår tror jeg: 'Vi vil jo at folk skal nyte livet og ikke leve i sølibat'. Ja enkelt for de aller fleste å si sånt. Poenget mitt med denne tråden er hvis sex er ikke så viktig i livet, hvorfor blir vi bombadert fra alle kanter at det er nytelser og å ikke ha sex blir sett som unormalt eller taper i verste fall?

Tv2: Sex regelen som gjelder alle

Anonymous poster hash: b1a0e...c2e

Du kan ha sex, men hvis du bytter partner er det 6mnd karantene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...