Tornerose Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg har truffet en 2-3 ganger nå, og jeg liker han godt. Han er snill, omtenksom, en sjelden gentleman i denne datingkulturen. Vi har super kjemi i sengen,vi tenner hverandre veldig mye. Jeg har vært utav datinggamet i over 14 år og sist gang jeg datet ble jeg stormforelsket med engang og det var liksom ikke tvil om hva jeg ville. Det forholdet viste seg å være et forhold fylt med psykisk mishandling og jeg har jo litt mer i bagasjen denne gangen. Det som er problemet mitt er at jeg føler meg så forvirret,siden jeg ikke er storm forelsket enda. Jeg har forståelig nok en del traumer ifra forrige forhold men ikke mer enn at jeg kan peke de ut og jeg vet hva de er og hva som trigger. Men jeg er redd for at jeg ikke klarer å forelske meg igjen… Når burde man vite om man er forelsket? Jeg vil ikke såre han, men jeg vil heller ikke avvise han for jeg føler jeg virkelig liker han.. men jeg vet ikke hvordan man er forelsket lenger… har hørt at slow burn er en ting og at følelsene kan komme etter hvert men hvor mye tid er for lang tid?
Gavekort Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Forelskelse er irrasjonelt og midlertidig. Det er ikke det som skal holde forholdet sammen. Det som derimot burde komme er "Wow for en fantastisk person som jeg gleder meg til å tilbringe dagene sammen med". 1
Tornerose Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Gavekort skrev (1 time siden): Forelskelse er irrasjonelt og midlertidig. Det er ikke det som skal holde forholdet sammen. Det som derimot burde komme er "Wow for en fantastisk person som jeg gleder meg til å tilbringe dagene sammen med". Ja jeg tenker jo det, men samtidig så bør man vel være forelsket i starten…?
Gavekort Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tornerose skrev (3 minutter siden): Ja jeg tenker jo det, men samtidig så bør man vel være forelsket i starten…? Nei. Snarere tvert i mot så må man bygge kjærlighet i de fleste forhold. Det viktigste er at du trives i forholdet. 1
Tornerose Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Gavekort skrev (1 minutt siden): Nei. Snarere tvert i mot så må man bygge kjærlighet i de fleste forhold. Det viktigste er at du trives i forholdet. Trives veldig godt i hans selskap, i alle fall det lille vi har rukket å være sammen til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå