Spillredaksjonen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Nylanseringene velter inn på Game Pass Xbox drar frem tungt skyts i kjølvannet av tjenestens kraftige prisøkning. Les hele saken på Gamer.no»
Ungavis Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 72,63% prisøkning fra 179 til 309. Har lenge vært tilhenger av gamepass, men når denne prisøkninga kom var det plutselig ikke verdt det lengre. Prishoppet er for stort, og tillegget de har lagt til er uinteressant for meg. Takk å farvell Xbox. var hyggelig i mange år.
Olav Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) 1 hour ago, Ungavis said: 72,63% prisøkning fra 179 til 309. Har lenge vært tilhenger av gamepass, men når denne prisøkninga kom var det plutselig ikke verdt det lengre. Prishoppet er for stort, og tillegget de har lagt til er uinteressant for meg. Takk å farvell Xbox. var hyggelig i mange år. Sa også opp, men Premium hadde holdt for min del nå. Ser ut som denne tier har fått bedre innhold enn før og har lavere pris enn Ultimate før prisøkning. I Ultimate slik det er nå hadde jeg betalt for mye jeg ikke hadde brukt uansett. Bryt meg ikke så mye om Fortnite, Ubisoft eller EA uansett. Endret 2 timer siden av Olav
barezell Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) kjøpte cash cards på et par år med game pass. Så tar jeg en status når de går ut. synes det er vanskelig å forsvare nye prisen. Endret 1 time siden av barezell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå